Gjest nienna Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Jeg begynner å bli temmelig desperat etter søvn. Har gått i 2 uker med 1-2 timer søvn hver natt. Bruker 12mg imovane og 3mg melatonin, men det holder meg ikke i søvn. I natt tok jeg 12mg imovane, 3mg melatonin, 75mg phenergan og 15mg sobril bare for å få sove litt. Jeg sov i 4-5 timer. Om litt over 1 uke begynner jeg på universitetet og da MÅ jeg sove om nettene, for jeg klarer ikke studiene med så lite søvn. Jeg er uopplagt, tenker ikke klart, har vondt i hodet og sår hals bare fordi jeg ikke sover. Føler jeg har prøvd det som finnes av sovemedisiner, vallergan, phenergan, seroquel, nozinan, tolvon, alopam, stilnoct++ Siden jeg blir student fra høsten av er det veldig viktig å finne noe som gir meg søvn, samtidig som jeg slipper hangover. Noen som har forslag til hva jeg kan prøve? 0 Siter
Gjest ajja mai Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 man må ha nok næring for å få sove. 0 Siter
Gjest insomnia83_ Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 har nok ingen gode råd,men vil bare si at jeg kjenner meg igjen i det du skriver.for meg ble det så ille at jeg måtte droppe studier og melde meg ufør-fungerer ikke uten søvn! Håper du finner noe som hjelper da!Ønsker deg lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.