Gå til innhold

Søvn

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli temmelig desperat etter søvn. Har gått i 2 uker med 1-2 timer søvn hver natt. Bruker 12mg imovane og 3mg melatonin, men det holder meg ikke i søvn. I natt tok jeg 12mg imovane, 3mg melatonin, 75mg phenergan og 15mg sobril bare for å få sove litt. Jeg sov i 4-5 timer.

Om litt over 1 uke begynner jeg på universitetet og da MÅ jeg sove om nettene, for jeg klarer ikke studiene med så lite søvn. Jeg er uopplagt, tenker ikke klart, har vondt i hodet og sår hals bare fordi jeg ikke sover.

Føler jeg har prøvd det som finnes av sovemedisiner, vallergan, phenergan, seroquel, nozinan, tolvon, alopam, stilnoct++

Siden jeg blir student fra høsten av er det veldig viktig å finne noe som gir meg søvn, samtidig som jeg slipper hangover. Noen som har forslag til hva jeg kan prøve?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282679-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...