Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bekjente av meg har nettopp fått sitt 6. barn.

De lar babyen sove konsekvent på magen, for ellers våkner h*n hele tiden.

Og jeg har SÅÅÅÅÅ lyst til å si noe... Men hittil har jeg hatt på breiteip på munnen, ikke så mye som et pip har kommet ut.

Hva ville du gjort? Dette er foreldre som vet bedre, men "tar sjansen på at det går bra"...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282703-mageleie-hos-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kanskje sendt ut et spørsmål av typen "Dere er ikke redde for krybbedød, da?" med uskyldig / lett tonefall, dersom anledningen var naturlig, f.eks. når de fortalte om at babyen våkner hele tiden hvis den ikke får ligge sånn.

Noe mer hadde jeg ikke gjort, siden det er sikkert at det ikke skyldes uvitenhet. Det får bli foreldrenes sak.

Datteren min rakk å være baby mens madrassen var mest i søkelyset, før de fant ut at mageleie økte risikoen. Heldigvis - ellers spørs det om noen av foreldrene hadde beholdt forstanden. Jeg sier ikke dette for å være flåsete, men fordi jeg vet hva det vil si å ha en baby som ikke sover hvis den ikke får ligge "feil vei". Jeg har selv sovet på magen i snart 50 år, så hun har litt å slekte på. Lillebroren valgte heldigvis selv å følge ekspertenes råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282703-mageleie-hos-baby/#findComment-2273105
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...