Gå til innhold

Det var den hjemme-alene-kvelden....:-)

Anbefalte innlegg

Eldstemann (8 år) er på telttur med bestefar og søskenbarn, mellomste jenta og pappa'n er på fiske- og overnattingstur, og jeg og minsten på 3 skulle kose oss hjemme, alene! Det er jo ikke ofte at det skjer, så dette gledet jeg meg til...

Etter middagen, og da alle hadde dratt på tur, sovna minsten på "kose-senga" på stua... "!?" Han sover jo ikke på dagen lenger!? Og joda, da han våkna, var han glo-varm! Målte feberen, og den var oppe i nesten 40... Stikkpiller (noe han haaaaater!), og vann... Men han ville ikke drikke, det var vondt, sa han. Da så jeg det. Munnen er full av hvite blemmer! Og da mener jeg virkelig FULL av blemmer, altså! Leppene, kinnene, og ikke minst tunga!;-) Vannvittig mye blemmer. Svigermor anbefalte ei salve/gel på apoteket, og jeg durte dit for å kjøpe. Smurte på tunga, og han hyyyylte! Men plutselig skinte han som ei sol! "Det æ`kje vondt!" Virkningen varte jo da i ca.2 minutter.

Siden har det gått slag i slag; hyling gråting,spying (han spyr alltid når han har høy feber), og roping etter pappa! Minsten er uforbederlig pappa'gutt, og jeg er egentlig lite verdt... Jo, dette ble virkelig en kveld jeg har slappet av på, gitt....

Får trøste meg med at jeg skal på Odd Nordstoga-konsert i morgen kveld!;-) Og slipper legging, spying osv.

Sukk:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282717-det-var-den-hjemme-alene-kvelden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...