Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn som har vert helt hekta på spillet "WOW" gjennom hele 9 kl,da jeg så karakterene hans til jul fikk jeg sjokk -innførte da regler med 2 timer spilling pr dag,nektet å betale for nye mnd,men desverre bet faren nye 3 mnd.Karakterene gikk noe opp...nå har han ikke hatt spillet på noen mnd...men er helt passiv..gjennom hele sommeren ser han kun på tv...gjør ingen ting av aktiviteter...svarer meg ikke når jeg spør han om noe...er for det meste sur...Har lurt på om han er deprimert...men han ler litt og sender meg lure smil av og til..Men noe så passiv og vanskelig å komme inn på ???Spillet får han verken av meg eller faren nå..blir jo altoppslukende for han.ALT er kjedelig sier han,og alle vennene hans spiller wow,han oppsøker dem ikke..men spør de etter ham,møter han dem jo....han har mest kontakt med "venner" på msn..Hva gjør jeg for at gutten skal bli litt sosial??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282740-passiv-15-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...