Gå til innhold

fortsatt melk, 1 år og 3 mnd etter...

Anbefalte innlegg

mamma191365381112

jeg har fortsatt dråper med melk som kommer hvis jeg klemmer

svakt på brystene mine, nå 1 år og 3 mnd etter jeg sluttet å amme

helt... og nå er jeg gravid igjen og jeg lurer på om dette kan ha noen

innvirkning når jeg skal begynne å amme igjen, annet enn at jeg

kanskje får mer melk denne gangen???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282776-fortsatt-melk-1-%C3%A5r-og-3-mnd-etter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du 19 år og skal ha ditt andre barn? :-) det er kanskje feil. I hvertfall er det normalt å kunne klemme ut litt melk når du en gang først har ammet. Det er 8 år siden jeg ammet mitt siste barn, jeg kan fortsatt klemme melk utav puppene.

Hvor mye melk du får, avhenger av hvor ofte du ammer det neste barnet dit, og at babyen tømmer puppen når han suger.

• 4 måneder senere...

Er du 19 år og skal ha ditt andre barn? :-) det er kanskje feil. I hvertfall er det normalt å kunne klemme ut litt melk når du en gang først har ammet. Det er 8 år siden jeg ammet mitt siste barn, jeg kan fortsatt klemme melk utav puppene.

Hvor mye melk du får, avhenger av hvor ofte du ammer det neste barnet dit, og at babyen tømmer puppen når han suger.

jeg har en gutt på 5år og en jente på 2 år,hun ammet til hun var to mnd,det er 1år 10mnd siden sist hun fikk melk.jdet kommer fortsatt melk når jeg klemmer.er dette normalt da?jente26

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...