Gå til innhold

BH om natta også??

Anbefalte innlegg

Gjest Only 15...

Både mamma, storesøster og to tanter har store "hengepupper". Og jeg er redd for at også jeg skal få det... Er bare 15 år og bruker allerede størrelse 85DD...

En venninne har rådet meg til å begynne å sove med en stram sportsBH om natten for å ikke ødelegge "puppevevet". Hjelper det på å få vakrere pupper?? Er det vanlig å sove med BH? Hittil har jeg kun sovet i T-skjorte/uten noen ting og har syntes at det er veldig behagelig.... Men må man så må man...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282786-bh-om-natta-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Heisann. Puppestørrelsen er nok ganske arvelig bestemt. Hvis du liker å sove uten bh så syns jeg du skal gjøre det. Pass heller på å bruke en Bh med godt løft når du beveger deg mye. Hvis du har store pupper og en dårlig bh vil puppene bevege seg masse i løpet av dagen og det kan faktisk over tid bidra til at de blir mer hengende.

• 3 måneder senere...

Annonse

Gjest pærebrus875

jeg sover i kun sports-bh om sommeren, men bare pyjamasoverdel om vinteren... føles mye bedre, og de blir ikke så ømme som mine iblant blir av stram bh hele dagen.

Så lenge du støtter dem godt på dagtid, tror jeg du trygt kan sove uten mesteparten av tida.

Jeg tror da folk får effekt av å trene brystmusklene..Kan egentlig ikke svare for ekstremt storbrystede, men mulig de får det også..

(Skumleste bare mld di, sorry)

Hengepupper blir nok aldri stramme av å trene brystmuskulaturen. Puppene henger bare utenpå disse musklene, og består som skrevet av kjertler og fettvev. Synd men sant.

Gjest Ingemanns kjære

Hengepupper blir nok aldri stramme av å trene brystmuskulaturen. Puppene henger bare utenpå disse musklene, og består som skrevet av kjertler og fettvev. Synd men sant.

Hengepupper blir ikke faste av å trene opp brystmusklaturen, men du kan trene slik at du løfter dem.

Og det vil jo virke positivt. :-)

Annonse

''...består som skrevet av kjertler og fettvev...''

Eg visste ikkje at skrevet bestod av kjertler og fettvev. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...