Gå til innhold

Mindre "tankekaos" = bedring ?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Jeg har så lenge jeg kan huske, hatt et enormt "tankekaos". Vært fjern. Vært veldig rastløs også; vanskelig å sitte i ro. Ja, kort sagt har livet mitt vært helt "kaotisk" og "urolig".

Tror også at jeg har mestret (eller skøvet unna) mange av vanskelighetene ved å arbeide og være aktiv.

Selv om det fortsatt går opp og ned, merker jeg at jeg over tid gradvis blir litt roligere til sinns. Og jeg opplever å være litt mer "tilstede" mentalt. Jeg klarer å tenke mer klart, og nyte små ting.

Er det noen sammenheng mellom dette, og det å ha klart å sette ord på og løst noe av det som har preget meg - eller dette "tankekaoset" ?

Spør fordi jeg ikke vet hva som er "normalt" eller ikke hva dette gjelder.. Og fordi det føles så godt når jeg opplever det slik. Er det et tegn på at jeg er på bedringens vei?

Takk for evt svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282837-mindre-tankekaos-bedring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Jeg har mindre tankekaos etter at jeg har klart å sette ord på, og løst noen av de tingene tanken mine har kretset rundt tidligere. Så det har nok en sammenheng.

Ok. Det var godt å høre. Jeg kom også til å tenke på noe nhd skrev til meg tidligere i sommer; at straks jeg hadde en fast å snakke med, ville jeg merke bedring. Begynner å tro det var dette han mente ja.. Egentlig ganske logisk også.. Men godt å sette ord på det uansett. Tusen takk for svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...