Gå til innhold

Reimadress til 6-åring?

Anbefalte innlegg

Jenta mi begynner på skolen nå og jeg har fått tilbud om å kjøpe en Reima vår/høst dress til halv pris. Hvordan er disse vår/høst dressene? Hvor lenge kan de brukses når det er kaldt, med ulltøy under. Er denne praktisk for en 6-åring som skal kle på seg selv på skolen? Hun har hatt Reimatec før, har vært fornøyd med den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282855-reimadress-til-6-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jr. begynnte på skolen i fjor. Hadde dress med avtagbart for. Merket fort at han ikke ville bruke tiden på å ta på seg en tynn dress i friminuttene. Til nød en overtrekksbukse hvis det var grisete ute. På vinteren var det greit med hel dress, men ofte foretrakk han 2-delt sett med boblebukse der også. Så for oss hadde det ikke vært noe å bruke pengene på. Kommer an på hvor mye hjelp de får til påkledning og hva ungen vil orke å ha på seg.

Gjest erfaren med reima

For å si det slik ville jeg vurdert en annen type enn reimadress hvis det er tec det snakkes om. Synes disse dressene passer best til da min datter (nå 7 år) var mindre og ikke slet så mye på dressene som hun har gjort etter hun har passert 5 år. Synes disse reimadressene er oppskytte og ikke er verd 13-1400 kr, da jeg har erfart at det blir fort hull på knær og bak. I tillegg slites fargen fort bort på disse stedene. Helly Hansen derimot virker sterkere på disse utsatte stedene, og tror det blir av denne type til vinteren, hvis ikke jeg får ett bedre tips på slitestyrken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...