Gjest bare lurer på dette Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Hvordan velger du ut innlegg du vil svare på og ikke? Ser flere innlegg hvor din opinion hadde vært interessant. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Gode overskrifter er bra. Rene leksikale spørsmål hopper jeg ofte over. Det er utrolig mye arbeid å greie ut om en lidelse, dessuten finnes bedre svar ved å google. Omtrent likelydende spørsmål fra samme spørrer eller nærliggende i tid, prioriteres ikke. Innlegg uten klart formulert spørsmål prioriteres ikke. Ryddige innlegg med skilletegn, avsnitt og klart formulerte spørsmål øker sjansen for svar. Om du har fulgt med litt, ser du at noen faktisk spør med nummererte spørsmål og med et spørsmål i hvert avsnitt. Det øker muligheten for svar i stor grad. Innlegg med overskrifter som "orker ikke mer", "Er så lei.." osv blir sannsynligvis ikke en gang lest. Dessuten er det en god del tilfeldigheter... 0 Siter
Gjest nå fikk jeg svar på dette Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Gode overskrifter er bra. Rene leksikale spørsmål hopper jeg ofte over. Det er utrolig mye arbeid å greie ut om en lidelse, dessuten finnes bedre svar ved å google. Omtrent likelydende spørsmål fra samme spørrer eller nærliggende i tid, prioriteres ikke. Innlegg uten klart formulert spørsmål prioriteres ikke. Ryddige innlegg med skilletegn, avsnitt og klart formulerte spørsmål øker sjansen for svar. Om du har fulgt med litt, ser du at noen faktisk spør med nummererte spørsmål og med et spørsmål i hvert avsnitt. Det øker muligheten for svar i stor grad. Innlegg med overskrifter som "orker ikke mer", "Er så lei.." osv blir sannsynligvis ikke en gang lest. Dessuten er det en god del tilfeldigheter... Tusen takk for et grundig, og faktisk ganske morsomt skrevet svar :-) Ja, jeg følger litt med, og kan derfor samtidig benytte sjansen til å si du oppleves som 1. Svært engasjert 2. Ryddig 3. Flink 4. Omtenksom. 5. + Morsom, i blant også :-) :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.