Gå til innhold

selmordstanker

Anbefalte innlegg

Gjest hotrod 42

Hei. jeg er en mann på 42 år gift og har 3 gutter på 12,20,22 år Har fast jobb som yrkessjofør. Veit ikke hva som plager meg men går runt å tenker på å ta mitt liv,vakner på nettene og første tanken som slår meg er kosen eg skall ta mitt liv.Føler att eg ikke er noen god far for mine barn,eller mann for min kone.Føler dei trenger ein bedre mann en meg. har mistet sell en søster som tok sitt liv for 20 år siden, så burde ikke tengt sånt for det var forferdeli,å henger i meg enda.Men det blir tunge dager nor eg går runt å tenker på det heile tia kosen eg skall kunna ta mitt eige liv. Vill ikke ha det sånt,så eg lurer på om det noen som kan hjelpe meg.sikkert masse eg har glemt å skrive inn her men det er ein bgynnelse??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/282947-selmordstanker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...