Gå til innhold

Forlot 2-åring ved tomt hus

Anbefalte innlegg

http://www.oa.no/lokale_nyheter/hadeland/article2929682.ece

Joda, drosjeselskapet har selvfølgelig gjort en feil ved ikke å forsikre seg om at det faktisk var folk hjemme før de reiste fra barnet - MEN; ved drosjetransport fra skoler og barnehager, bestilles dette til faste tidspunkt hver dag, da BØR vel foreldrene kanskje holde seg hjemme da barnet skal komme hjem? Og hvem er det som ikke møter sin 2-åring ute uansett om det er avtalt på forhånd eller ikke når drosjen kommer med barnet? Ikke bare drosjeselskapet som er syndebukk her, mener jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283092-forlot-2-%C3%A5ring-ved-tomt-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, ikke bare drosjeselskapet som har latt være å gjøre sin plikt.

Jeg synes uansett det er noe underlig å la en 2-åring bli fraktet med drosje til eller fra barnehage. Det kan selvsagt være noen innlysende grunner til det her- som vi ikke vet.

I følge artikkelen dukket foreldrene opp en halv time etter at barnet var kommet hjem. Hvor er kommunikasjonen hen, her?

Å "ta" drosjeselskapet er litt for enkelt, synes jeg. En 2-åring bør ha følge av følge av en av foreldrene eller av en annen nær person- ikke en tilfeldig drosjesjåfør.

Jeg aner at dette er foreldre som ikke er helt i vater- men hva vet jeg.

Håper barnehagen følger med på barnets ve og vel.

Helt enig, ikke bare drosjeselskapet som har latt være å gjøre sin plikt.

Jeg synes uansett det er noe underlig å la en 2-åring bli fraktet med drosje til eller fra barnehage. Det kan selvsagt være noen innlysende grunner til det her- som vi ikke vet.

I følge artikkelen dukket foreldrene opp en halv time etter at barnet var kommet hjem. Hvor er kommunikasjonen hen, her?

Å "ta" drosjeselskapet er litt for enkelt, synes jeg. En 2-åring bør ha følge av følge av en av foreldrene eller av en annen nær person- ikke en tilfeldig drosjesjåfør.

Jeg aner at dette er foreldre som ikke er helt i vater- men hva vet jeg.

Håper barnehagen følger med på barnets ve og vel.

Mange barn har av ulike grunner gratis drosje til/fra skole/barnehage.

Mange barn har av ulike grunner gratis drosje til/fra skole/barnehage.

Jeg vet det er noen som av ulike grunner har drosje til/fra barnehage og skole.

Men at ingen er hjemme når en 2-åring kommer hjem fra barnehagen synes jeg er merkelig.

Kan hende kom barnet hjem tidligere enn avtalt?

Jeg synes uansett det blir for lett å skylde bare på drosjesjåføren, selv om man selvsagt ikke kan forlate et 2 år gammelt barn slik som her er blitt gjort.

Jeg blir litt opprørt av slike artikler, men det er jo meget begrenset hva man vet om bakgrunnen.

Jeg vet det er noen som av ulike grunner har drosje til/fra barnehage og skole.

Men at ingen er hjemme når en 2-åring kommer hjem fra barnehagen synes jeg er merkelig.

Kan hende kom barnet hjem tidligere enn avtalt?

Jeg synes uansett det blir for lett å skylde bare på drosjesjåføren, selv om man selvsagt ikke kan forlate et 2 år gammelt barn slik som her er blitt gjort.

Jeg blir litt opprørt av slike artikler, men det er jo meget begrenset hva man vet om bakgrunnen.

Ja, det kan jo også hende h*n kom hjem tidligere enn avtalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...