Gå til innhold

Fra barnemunn

Anbefalte innlegg

Jeg og god-guten skulle virkelig kose oss, mens minsten og hans far var på sjukehuset. vi gikk til innkjøp av "PitbullTerje", og innstallerte oss med brus, pizza og andre godsaker. Gutten satt pal og storkosa seg med filmen, og plutselig hører jeg at ordet "homo" blir brukt. Jeg tenkte at jeg ikke skulle gjøre noe nummer ut av det, men så kommer det fra godstolen:"Ka æ homo, mamma!?" Jeg prøvde å forklare at det var når 2 gutter ble forelska, eller at 2 jenter ble forelska. Jeg sa også at det ikke var noe navn, så det er ikke lov å kalle noen for homo, det er bare noe man, er, og ikke noe man skal kalles. Det er ingen som kaller meg hetero, heller. Jeg måtte selvfølgelig forklare hva hetero er, også, og så ble gutten sittende en stund og gruble....

Så kom det;" Så homo æ altså noggo en æ, og ikkje noggo en ska kallast. Og ingen kalle deg for hetero.... Men ka da med Romeo!?"

Personlig holdt jeg på å sette pizza'n i vrangstrupen....:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283110-fra-barnemunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...