Gå til innhold

spebarn som gråter når blir stelt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mil1365380270

Min hylte hver gang i begynnelsen. De første dagene, tror jeg.. De liker ikke å være nakne sa barnepleier på sykehuset, spesielt ikke over brystet. Legg en klut, bodyen eller noe over, så føles det bedre for dem. Men i starten var det altså hyling uansett :-)

Gutten min var også sånn de første ukene. Men plutselig gitt det bedre og de stundene på stellebordet savner jeg virkelig. (Nå er han 15 mnd og bare stikker av.....)

Alt er skummelt for disse små i begynnelsen. De har ligget 9 mnd inntil mamma og hatt det varmt og trygt. Du skal se det går bedre etter hvert!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...