Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Sønnen vår begynner i første klasse på mandag og dette er selvfølgelig stort for oss alle. Hadde tenkt at jeg skulle følge han (samboeren min fulgte han på SFO for første gang og vi var der begge på førskoledagene) men nå har han et jobbprosjekt som gjør det litt vanskelig å gå fra på mandag.

Er det slik at hos de fleste barna møter både mor og far første skoledag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283277-f%C3%B8rste-dag-i-f%C3%B8rste-klasse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mer enn nok med en forelder på første skoledag. Det var mange unger som møtte med "bare" en, på første skoledag i fjor, inklusive vår sønn. Det gikk veldig bra, det! ;o) Pappa'n var på jobb i Nordsjøen, så sånn var det bare...

Vi var der begge to da begge ungene begynte på skolen, det var en stor dag som vi ikke ville gå glipp av. :o)

Men jeg tror ikke det var alle barna som hadde med begge foreldrene nei. Som bl.a. Lotte sier så er det jo ikke alltid man kan rett og slett.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...