Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sikkert rett forum her, men sikkert noen av dere som har tatt keisersnitt.. hvor lenge blødde dere etterpå? jeg har blødd i åtte uker i strekk, hadde ett opphold på to dager etter seks uker, så begynte jeg med minipillen cerazette, kan den ha satt i gang mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cerazette er velkjent for å gi blødninger ja, gjerne konstant i ukesvis...

Skrevet

Kan være blødning etter fødselen enda. Men det kan være cerazette også som har satt igang blødningen. Det pleier ikke komme mye friskt blod i åtte uker etter en fødsel.

Skrevet

Jeg begynte også med Cerazette etter fødselen (keisersnitt). Blødde konstant i evigheter, jeg ga opp etter tre måneder...

Tror den vanlige renselsen varte i seks uker, men det var ikke mye etter de første par ukene...

Skrevet

Etter mitt keisersnitt blødde jeg friskt i 2-3 uker, så ble det mindre og mindre. Helt slutt på renselsen var det vel etter omtrent 9 uker, tror jeg.

Brukte ikke noe prevensjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...