Gå til innhold

I kjernen

Anbefalte innlegg

Gjest Miamaya

Du fikk meg til å spy.

Nok en gang befinner jeg meg i stridens kjerne. Jeg hater intriger. Jeg prøver alt jeg kan å unngå intriger.

Hvorfor fikk du meg inn i det? Jeg vil ikk eha deg- hvorfor,hvordan kunne du blande meg inn i dette`?

Kjærlighet er no forbanna dritt. Trøbbel. hvordan kan jeg komme meg ut av dette. Det er jo ikke min feil. Jeg vil jo ikke ha deg. Så blir jeg stående som dusten, for jeg har vett nok til å ikke utlevere deg. Jeg vil ikke ha trøbbel. Kjærlighet liksom . Alltid bare trøbbel.

Hvordan kan de tro? Hun der andre, stakkars. Jeg skjønner ikke at du kunne gjøre dette mot meg igjen.

Fader ta deg.

jævla idiot. jeg vil ikke ha deg. Hvordan kunne du få meg blandet inn i dette?

det stormer rundt deg. Jeg trodde vi var venner. Nå vet jeg ikke vhordan jeg skal rote meg ut av dette. Din jævla idiot. Dårlig gjort. Din pengerike navlebeskuende dustemikkel. Jeg trodde vi var venner.

Og jeg blir så syk. Og du lovte, du lovte at det ikke skulle bli snn igjen. Du lovte meg.

Nå spyr jeg igjen.

Du fikk meg il å spy. Din dumming.

Kunne du ikke snakket med meg? Så sladrer alle, de tror at jeg er den som likte deg, de tror at jeg er den som ikke fikk det jeg ville ha.

Så fant du degt en som lignet meg. Som ikke hadde problemer som meg.

Så kaster jeg opp igjen. Nok en gang blir jeg brukt.

Nok en gang er jeg dratt inn i intrigenes spill. Og jeg hater det. Jeg hater det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283347-i-kjernen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Du fikk meg il å spy. Din dumming. "

Hvis det er bulimi dette innlegget handler om, vil jeg skrive noen ord til deg, som en eks bulimiker:

Du skriver flere ganger "du fikk meg til å spy igjen" og lignende. Nei. Et annet menneske får deg ikke til å spy. Det er det du selv som gjør, du selv som velger, og er kun ditt eget ansvar og ikke får du innser det, blir du frisk og slutter spy. Lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283347-i-kjernen/#findComment-2277456
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...