Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en sønn på 16 år, som har ad\hd og tourette syndrom. Går på conserta for dette. Det siste året har han blitt mer og mer isolert. sitter mye på rommet sitt og spiller og ser tv. Tar lite kontakt med sine tidligere kamerater og vegrer seg når vi tar dette opp med han.Svarer ikke eller argumenter imot.Sier selv at han ikke liker store menneske mengder. Har han sosial angst og eller er dette endel av det han sliter med.Vanskelig når han nå begynner på vidregående og han gruer seg fryktelig. Har tidligere kontaktet fastlegen og vært i samtale med BUP.Fikk noen tips men fikk til svar at vi gjorde mye riktig, men i.o.m. han ike ville være med var det ikke noe de kunne gjøre. Synes det er lite hjelp å få. Er det noen som har erfaring med dette og som kan gi meg noen tips eller navn på noen jeg kunne henvende meg til. Er bekymret for at dette vil utvikle seg til det verre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283379-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trøsteklem

Jeg så et program på tv en gang om en gutt med din sønns problemer . Han fikk hjelp av Paul Mcenna med en teknikk som heter tankefelt terapi, og hypnose. Han gutten fikk det mye bedre etter denne hjelpen. Alle negative tanker kan bearbeides med denne teknikken, og jeg vet den virker på mange. Søk på

tft-norway

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283379-bekymret/#findComment-2278665
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...