Gå til innhold

Ullbukse til andreklassing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen vits å kjøpe ullbukse til andreklassingen, blir det brukt?

Skrevet

Neppe. :o) Mine har ikke brukt det etter at de begynte på skolen. I alle fall ikke i skolesammenheng. Skal de ut på ski eller å leke ellers så har de ullstillongs, fleecebukse og dress/vindtett bukse.

Skrevet

Min andreklassing har ullbukse til å bruke når hun har kjole og kåpe til pent.

Jeg tviler på at den vil bli brukt hvis jeg sender den med på skolen.

Skrevet

Mine brukte dem et par ganger i fjor, da vi var på fjellet. På skolen blir det ikke brukt. I år får de kun fleecebukse tenker jeg.

Skrevet

Min gutt har omtrent "bodd" i sin ullbukse hele vinteren både i 1. og 2. klasse. Særlig i 1. klasse måtte jeg omtrent vaske klærne hans om natta mens han sov for å unngå ramaskrik...

Han har hatt på seg ullstilongs, ullpolo, strikka ullbukse og strikka ullgenser under, og vinterdress ytterst. Inne har han gått enten i ullundertøyet eller i ullbukse og ullgenser.

-men det er mulig min unge er ganske sær på klær ;-)

Skrevet

Ullfleecebukser har vert tingen her i huset. Soria Moria hadde noen flotte i sin tid. Og har ikke Nostebarn rett størrelse? Vi har hatt noen gode grå...

Skrevet

Min gutt har omtrent "bodd" i sin ullbukse hele vinteren både i 1. og 2. klasse. Særlig i 1. klasse måtte jeg omtrent vaske klærne hans om natta mens han sov for å unngå ramaskrik...

Han har hatt på seg ullstilongs, ullpolo, strikka ullbukse og strikka ullgenser under, og vinterdress ytterst. Inne har han gått enten i ullundertøyet eller i ullbukse og ullgenser.

-men det er mulig min unge er ganske sær på klær ;-)

Har han gått i ullundertøy inne på skolen?

Det hadde ikke jeg fått til, enda min heller ikke er så nøye på hva han har på...

Skrevet

Det hadde ikke jeg fått til, enda min heller ikke er så nøye på hva han har på...

Mine går gjerne i ulltrøye inne på skolen, men ikke i bare longs nei, da har de bukse utenpå. :o)

Skrevet

Hos oss blir det fleece! Eller ullefleece, det er jo allerbest på kalde dager. Vanlige strikkede ullbukser blir fort litt "barnslig", men det kommer jo an på barnet og om det er lfere som har det...

Skrevet

Hvis han blir varm så flyr han rundt i bare stillongs ja. Ihvertfall gjorde han det i 1. og 2. klasse.

Skrevet

Mine går gjerne i ulltrøye inne på skolen, men ikke i bare longs nei, da har de bukse utenpå. :o)

Ulltrøyene blir som vanlig genser synes jeg.

Og vi har de i de fleste farger.

Skrevet

Ulltrøyene blir som vanlig genser synes jeg.

Og vi har de i de fleste farger.

-og ullstillongs er da ikke så forskjellig fra f.eks tights som er in igjen (selvom det kanskje ikke gjelder gutter)

Skrevet

-og ullstillongs er da ikke så forskjellig fra f.eks tights som er in igjen (selvom det kanskje ikke gjelder gutter)

Ja, med et skjørt utenpå kunne nok jenta mi hatt det.

Gutten ville helt sikkert ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...