Gå til innhold

Ullbukse til andreklassing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min gutt har omtrent "bodd" i sin ullbukse hele vinteren både i 1. og 2. klasse. Særlig i 1. klasse måtte jeg omtrent vaske klærne hans om natta mens han sov for å unngå ramaskrik...

Han har hatt på seg ullstilongs, ullpolo, strikka ullbukse og strikka ullgenser under, og vinterdress ytterst. Inne har han gått enten i ullundertøyet eller i ullbukse og ullgenser.

-men det er mulig min unge er ganske sær på klær ;-)

Annonse

Min gutt har omtrent "bodd" i sin ullbukse hele vinteren både i 1. og 2. klasse. Særlig i 1. klasse måtte jeg omtrent vaske klærne hans om natta mens han sov for å unngå ramaskrik...

Han har hatt på seg ullstilongs, ullpolo, strikka ullbukse og strikka ullgenser under, og vinterdress ytterst. Inne har han gått enten i ullundertøyet eller i ullbukse og ullgenser.

-men det er mulig min unge er ganske sær på klær ;-)

Har han gått i ullundertøy inne på skolen?

Det hadde ikke jeg fått til, enda min heller ikke er så nøye på hva han har på...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...