Gå til innhold

Nattmåltid


Gjest TT

Anbefalte innlegg

Hei

Datteren min på to mnd sover fra 20 til 5 uten å spise. I det siste så har hun sovnet så fort ved puppen, så det har ikke blitt de helt store mengdene hun har spist. Deretter sover hun til ca 8 hvor hun har god matlyst. Hun spiser jevnt ut over dagen. Lurer på om det er for lenge for henne uten mat og om jeg skulle forsøke å vekke henne før jeg legger meg. Da vil hun kanskje kunne sove til morgenen uten mating og det er jo fristende for meg!! Samtidig skal vi vel helst ikke gripe inn i babyens egen rytme??? Må legge til at hun er våken og utvikler seg stadig. Har lagt på frem til jeg sjekket sist for ei uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjære TT. Så lenge barnet går godt opp i vekt og trives er det bare å følge hennes rytme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...