Gå til innhold

TVT i morgen - Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går sikkert fint!

Jeg hadde en underlivsoperasjon for nøyaktig ett år siden (det var vel faktisk 22. august) - strammet opp bakre skjedevegg. Gikk fint det :-)

Fikk en psykisk reakson to dager etter operasjonen - grein masse - men det er visst vanlig har jeg hørt i ettertid.

Lykke til da :-)

Det er verdt det! Så absolutt!!!! Jeg kunne jo ikke engang løpe til bussen uten truseinnlegg tidligere, nå jogger jeg marka rundt uten at det kommer en dråpe! Jeg tør nesten si at det ble et helt annet liv etterpå.

Selve inngrepet tar bare noen minutter (et kvarter kanskje???) og er litt ubehagelig, men det er fort overstått. :o) Etterpå føles det litt som du har født. ;o) Vi lå på barsel den gangen jeg og 4 andre ble operert og vi satt og så på de nyblivne mødrene som vagget rundt med babysengene og fleipet med at vi var inne på etterservice. ;o)

Jeg så forresten arrene mine forleden dag, to bitte-bitte små hvite streker, de er omtrent ikke synlige.

All mulig lykke til - det går så fint at! :o)

Går sikkert fint!

Jeg hadde en underlivsoperasjon for nøyaktig ett år siden (det var vel faktisk 22. august) - strammet opp bakre skjedevegg. Gikk fint det :-)

Fikk en psykisk reakson to dager etter operasjonen - grein masse - men det er visst vanlig har jeg hørt i ettertid.

takk!

Rart det der, at alt som har med underliv å gjøre gjør at man skal grine så fært. Mora mi har også hatt en underlivsoperasjon og grein som en sil...

Går sikkert fint!

Jeg har gjort det også jeg. Jada. Etter den operasjonen så den kvinnelige gynekologen på meg og gliste og sa:"Ja, nå har vi gjort deg som en jomfru igjen!" Jadda... ;o)

Det er verdt det! Så absolutt!!!! Jeg kunne jo ikke engang løpe til bussen uten truseinnlegg tidligere, nå jogger jeg marka rundt uten at det kommer en dråpe! Jeg tør nesten si at det ble et helt annet liv etterpå.

Selve inngrepet tar bare noen minutter (et kvarter kanskje???) og er litt ubehagelig, men det er fort overstått. :o) Etterpå føles det litt som du har født. ;o) Vi lå på barsel den gangen jeg og 4 andre ble operert og vi satt og så på de nyblivne mødrene som vagget rundt med babysengene og fleipet med at vi var inne på etterservice. ;o)

Jeg så forresten arrene mine forleden dag, to bitte-bitte små hvite streker, de er omtrent ikke synlige.

All mulig lykke til - det går så fint at! :o)

takk for oppmuntringen, da skal jeg prøve å få sove nå snart...

Annonse

Jeg har gjort det også jeg. Jada. Etter den operasjonen så den kvinnelige gynekologen på meg og gliste og sa:"Ja, nå har vi gjort deg som en jomfru igjen!" Jadda... ;o)

Ja, det ble jo litt trangere da - både jeg og mannen min merket forskjell på det :-) For meg så tok det litt tid før jeg ble vant til den nye "fasongen" - men nå går det veldig fint! Vet nå ikke om jeg følte meg helt som jomfru igjen, men.... ;-)

Problemet jeg hadde (et slags brokk bak mot endetarmen) er borte, så det var jo bra :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...