Gå til innhold

En utrolig historie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Henrik Lunde

8

• Mrs. Wallace

5

• sant å si

5

• morsan

3

Gjest Multippel

Ikke bare kaller jeg meg Henrik Lunde, men jeg er faktisk artikkelens forfatter.

Smiler:-) Det er bra! Jeg bare poengterte at en person som antagelig var deg sa det. Noe annet hadde vært underlig egentlig. Men siden vi er på internett ble jeg bare litt forsiktig!:-)

Det hjelper ingen å benekte fakta. At rasisme også rammer adoptivbarn i Norge er ingen nyhet. Det er litt vanskelig å skjønne den aggresjonen som denne historien utløser.

Hvilken aggresjon utløser den?

Er det aggresjon hos meg, det at jeg mener dette er en konstruert historie med flere logiske brist?

I så fall vil jeg opplyse om at det er forskjell på ulike meninger og på aggresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...