Gå til innhold

Åssen få oppdelt frukt til å holde seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Grey:o)

Mens jeg er igang:o)

Skulle så gjerne sendt med barna litt frukt på skolen, men ville da helst at det skulle være oppdelt (vet de spiser mer da)

Hvor får man kjøpt slike fruktposer og funker det? Er frukten like appetittlig og fin når de har lunsj?

Er det ev andre lure tips til dette med frukt på skolen?

Og hvis de posene funker, kan jeg blande forskjellig frukt oppi der, eller må jeg da bruke forskjellige poser?

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Fruktposene er rett og slett geniale!

Du kan ha forskjellige fruktbiter oppi, i dag hadde jeg oppi vannmelonbiter og druer. Han spiste de ikke før etter middagen i dag, og frukten var like fin.

Jeg kjøpte posene på Rimi, de hang ved frukten.

Annonse

Sånne poser har jeg aldri hørt om. Hva er det som er spesielt med dem?

Det er to poser inni hverandre. Man putter frukten i den innerste posen. Så blåser man opp den ytterste posen. Da blir den innerste posen presset tett inn til frukten og frukten blir vakuumpakket. Genialt!

Smart!

Ja, og frukten holder seg fersk lenge, en gang fant jeg oppskåret frukt i podens sekk på mandag som hadde ligget der siden fredag (huff!!) og det så faktisk ferskt og fint ut fortsatt. Eplebitene var ikke brune enda.

Dessuten slipper man søl og gris i sekken.

Ja, og frukten holder seg fersk lenge, en gang fant jeg oppskåret frukt i podens sekk på mandag som hadde ligget der siden fredag (huff!!) og det så faktisk ferskt og fint ut fortsatt. Eplebitene var ikke brune enda.

Dessuten slipper man søl og gris i sekken.

Skal se etter disse posene!! :-)

Annonse

Det er to poser inni hverandre. Man putter frukten i den innerste posen. Så blåser man opp den ytterste posen. Da blir den innerste posen presset tett inn til frukten og frukten blir vakuumpakket. Genialt!

Høres jo helt supert ut da!!

Gjest annlovinda

Høres veldig bra ut disse posene.

Men nå har jeg vært innom så mange butikker uten å finne det noen sted. Vet snart ikke hvor jeg skal prøve å få tak i de.

Høres veldig bra ut disse posene.

Men nå har jeg vært innom så mange butikker uten å finne det noen sted. Vet snart ikke hvor jeg skal prøve å få tak i de.

Jeg har funnet dem på ICA maxi. Har ikke sett dem andre steder. Merkelig at ikke flere butikker tar dem inn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...