Gå til innhold

Åssen få oppdelt frukt til å holde seg?

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda

Jeg har funnet dem på ICA maxi. Har ikke sett dem andre steder. Merkelig at ikke flere butikker tar dem inn!

Da har jeg fått kjøpt slike fruktposer også. Fikk tak i de på Maxi.

Så da skal jeg sende med oppskjært frukt til skolematen til gutten min.

Takk

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Håper dere blir fornøyd da :-)

Nå har gutten hatt med seg oppskjært frukt i fruktposen de siste dagene, og han er kjempefornøyd. Spiser opp alt sammen. Jeg skjærer opp frukt og legger i posen kvelden i forveien, den ligger i kjøleskapet fram til han går på sfo dagen etter, og den ser så frisk og fin ut. Nå har jo ikke jeg sett hvordan den ser ut når han spiser den på skolen, for han spiser opp alt, men det er vel fordi den har holdt seg godt vil jeg tro.

Så takk igjen for tips om at jeg fikk tak i det på maxi.

Nå har gutten hatt med seg oppskjært frukt i fruktposen de siste dagene, og han er kjempefornøyd. Spiser opp alt sammen. Jeg skjærer opp frukt og legger i posen kvelden i forveien, den ligger i kjøleskapet fram til han går på sfo dagen etter, og den ser så frisk og fin ut. Nå har jo ikke jeg sett hvordan den ser ut når han spiser den på skolen, for han spiser opp alt, men det er vel fordi den har holdt seg godt vil jeg tro.

Hmmm.... Dette må testes ut.

Ja, de posene er geniale syns jeg! Tro meg, frukten holder seg lenge! Fant en gang en gjenglemt pose i sekken på søndag kveld - som ble lagt i sekken fredag morgen.. Frukten så fortsatt spiselig ut.. :-)

Jeg driver og maser på de andre butikkene jeg handler på sånn at de også skal ta inn disse posene. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme ;-)

Gjest annlovinda

Ja, de posene er geniale syns jeg! Tro meg, frukten holder seg lenge! Fant en gang en gjenglemt pose i sekken på søndag kveld - som ble lagt i sekken fredag morgen.. Frukten så fortsatt spiselig ut.. :-)

Jeg driver og maser på de andre butikkene jeg handler på sånn at de også skal ta inn disse posene. Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme ;-)

Har spurt i to av butikkene her hjemme jeg også. De skulle nå undersøke med leverandørene sine, så får jeg se. Skal fortsette å spørre jeg om de ikke kommer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...