Gå til innhold

60 kr. timen for barnevakt er dette ok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer litt an på om hun må legge barna eller ikke, altså hvor mye "hvilende vakt" det er. Kan hun stort sett holde på med sine egne ting, synes jeg det er grei betaling. Har hun derimot mye arbeid ville jeg langt på 20,- kroner for de timene.

mvh

Det kommer litt an på om hun må legge barna eller ikke, altså hvor mye "hvilende vakt" det er. Kan hun stort sett holde på med sine egne ting, synes jeg det er grei betaling. Har hun derimot mye arbeid ville jeg langt på 20,- kroner for de timene.

mvh

Hun vi bruker pleier vel å ha dem i seng til ni. Så da er det en time eller halvannen med jobbing - etter det kan hun se tv eller gjøre lekser eller sove!

Annonse

Gjest hos oss

Det høres fint ut.

men, vi har erfart at vi ser det litt an i forhold til hvor ofte hun sitter barnevakt, og hvor mange timer vi er borte hver enkelt gang.

har hun først satt av kvelden til å passe barn, spiller det liten rolle om hun sitter og leser eller ser på tv en eller tre timer etter barna er i seng.

Vi betaler 500 annenhver gang vi har barnevakt, noen ganger er vi borte to timer, andre ganger seks timer. Noen ganger er vi hjemme til barna har lagt seg, andre ganger står hun for bading og aftensmat og helle leggeprosessen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...