Gå til innhold

Hvorfor blør jeg av kobberspiral?

Anbefalte innlegg

Gjest engster meg for noe hele tiden

Hei!

Fikk satt inn kobberspiral 6 august. Første gang jeg har gjort dette.

Blødde litt etterpå, men så sluttet det. Nå opplever jeg igjen at jeg blør innimellom, den siste uka har jeg blødd litt hver dag.

Har hørt fra andre at dette er vanlig, men hvorfor? Har noen av dere opplevd det?

Rett før innsettingen ble det tatt en celleprøve fra livmorhalsen. Fikk brev forrige uke om at det er mistanke om den aller letteste formen for celleforandringer og jeg skal ta ny prøve i desember. Er dette også noe å engste seg for?

Håper noen av dere kloke hoder kan si noe lurt og helst betryggende så jeg slipper å tenke på dette HELE TIDEN.

Har et barn på 3 år og vil ikke dø.... :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283745-hvorfor-bl%C3%B8r-jeg-av-kobberspiral/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt vanlig meg kobberspiral de først 2-4 måneder. Det har både jeg of flere venninner opplevd.

Jeg blødde _veldig_ mye de første 2 måneder etter at kobberspiralen ble satt inn. Ikke noe kjekt men det går over.

Håper det var en liten trøst :-)

Celleforandringer i livmorhalsen er veldig vanlig og vanligvis også helt ufarlig. Har hatt det selv og ble temmelig sjelven, men det gikk helt fint. Ny prøve 6 mnd etter viste at alt var i orden og det samme med nok en prøve 12 mnd etter den igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...