Gå til innhold

Er det standar prossedyre?

Anbefalte innlegg

... For psykologer og bare slutte og svare 'en på email?

Jeg gikk til en psykolog i tenårene, i fjor så tok jeg kontakt med henne igjen for og få utlevert journal. Fikk da inntrykk at vi godt kunne skrive litt til hverandre.

Den siste emailen så stod det også : "Jeg skal lese hele mailen i mandag og skriver da igjen."

Det var på slutten av 2006 - Jeg har skrevet til henne 3-4 ganger senere, men aldri fått svar på noe av det jeg har skrevet.

Hun virket virkelig interresert i og gi meg råd iblandt over email, og foreslo også et møte for og lese igjennom journalen sammen..

Men det ble stille.. Og jeg lurer jo på om noe har skjedd med henne siden hun aldri svarte meg igjen..

Hun pratet også med psyk.sykepleier (min) over tlf - og de hadde avtale om at hun skulle ringe tilbake - noe hun ikke gjorde. Psyk.sykepleier sier at hun tror at psykologen ikke er så interesert..

Kan hende det, men hadde det ikke da vært mere normalt at hun skrev til meg og sa at hun ikke kunne hjelpe meg, ønsket meg lykke til vidre på reisen, etc.. Istede for og bare slutte helt brått med all kontakt?

Hva skjer når noen blir syke i helse tjenesten sånn, eller dør.. er det noen som går igjennom eposten ens og kanskje skriver til pasientene at x er død syk, fraværende eller whatever....

Grubbler mye på dette jeg. Virker så merkelig at hun sluttet og svare meg på email uten noen ord om det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283760-er-det-standar-prossedyre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor skjer dette??

Vil andres synsing rundt denne problemstillingen få deg til å gruble mindre?

Det eneste som vil kunne bringe klarhet her, er vel om du tar en telefon til kontoret hennes og evt ber de videreformidle at du savner svar på mail du har sendt.

Vil andres synsing rundt denne problemstillingen få deg til å gruble mindre?

Det eneste som vil kunne bringe klarhet her, er vel om du tar en telefon til kontoret hennes og evt ber de videreformidle at du savner svar på mail du har sendt.

Du har et poeng, jeg vet ikke.. Men jeg har ikke lyst til og mase på henne heller.. kanskje det er et hint at hun ikke svarer. Jeg synes vel bare det er litt trist om det er så.

Tørr ikke ringe, hehe :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...