Gjest trultis1 Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i rayman 1? Er et gammelt spill som hører til playstation 1, så de selger jo ikke det i butikken lenger. Har så lyst å prøve det igjen, mange år siden sist:-) Men aner jo ikke hvor jeg kan få tak i det... 0 Siter
astridny Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Sjekk qxl eller finn.no Kanskje du finner det der. Lykke til. 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Jeg tror vi har liggende Det finnes spillbutikker som selger brukte spill. Bla. i Moss tror jeg det skal være en. Det er sikkert flere slike butikker rundt om. Sjekk telefonkatalogen og hør deg for når du går på byen og handler, kanskje noen vet om en slik butikk. (butikkene selger kanskje brukte blader etc. også) Ellers så er det en god ide og henge opp "Ønskes kjøpt" lapp i nærbutikkenes oppslagstavler. "finn.no" er også et bra sted å finne ting. (husk, forsiktig meg hvordan du betaler) Samme med "qxl.no" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.