Gå til innhold

Pappas 2 uker etter fødselen

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta keisersnitt og regner med å være rimelig gåen den første tiden. Kan i liten grad løfte, bære osv. Husker fra sist at det å komme i gang med am ming var en fulltidsjobb. Dermed regner jeg med at han gjør "alt annet" disse to ukene.

Fortsetter under...

Jeg syns det er helt naturlig at mor gjør denne "jobben".

Det er du som er mat, og det trenger jo babyen tilgang til hele tiden iallefall den første tiden. Og for at produksjonen av melk skal komme skikkelig igang er dette kjempeviktig, amming er kos, mat, trøst og trygghet for en bitteliten helt færsk baby.

Ha babyen nær deg hele tiden, seng inntil din seng, eller babyen sovende sammen med deg. Da slipper dere å våkne ordentlig på natta begge to og sove når det passer dere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...