Gå til innhold

Prins Antonios anatomi - fra barnemunn

Anbefalte innlegg

5-åringen har lenge ønsket seg "en prins" til Barbiedokkene sine, for de har ikke hatt noen å danse med, nemlig. I dag dro vi endelig til leikebutikken, og Prins Antonio, det eneste mannfolket i den rosa hylla, ble plukket ned, betalt for og andektig fraktet hjem.

Så kommer ungen bestyrtet ut fra barneværelset og sier at han derre prinsen, han var ikke no tess. Neivel, og hvorfor ikke det da? Jo, Barbiene likte ikke den rare tissen hans.

Mor drar ned buksa på prins Antonio, og kan igrunnen si seg enig, for mellom beina på prinsen er det - ingenting! Heldigvis har han rumpe, blir vi enige om - og det _kan_ jo hende han kan danse selvom han mangler tiss.

Så Antonio skal få en sjanse til å vise om han duger...Men om han ikke kan danse heller er jeg redd han havner underst i leikekassa...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284153-prins-antonios-anatomi-fra-barnemunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

fuji1365380447

Jeg minnes at vi klarte å forestille oss hvilke spennede saker som kunne har vært der den underlige kjønnsløse bulen var på Ken.

Vi klarte da utmerket å leke svært seksuelt eksplisitt med Ken og Barbie, selv med manglende kjønnsorganer ;-)

Jeg minnes at vi klarte å forestille oss hvilke spennede saker som kunne har vært der den underlige kjønnsløse bulen var på Ken.

Vi klarte da utmerket å leke svært seksuelt eksplisitt med Ken og Barbie, selv med manglende kjønnsorganer ;-)

jeg bare håper dette er første gangen hun dumper en fyr fordi "han har ikke noen fin tiss!"

Jeg måtte virkelig ta med sammen for ikke å bryte sammen i krampelatter på sofaen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...