Gå til innhold

er det viktig med badekar?

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å bade i badekaret - og ungene elsker det! Mannen min bruker det kanskje 3 ganger i året....

Da jeg flyttet hjemmefra, hadde jeg 8 år uten badekar - o skrekk og gru! Lånte alltid mammas da jeg besøkte henne, men det var jo ikke så ofte.

Så da vi flyttet inn i nytt hus høsten 1997, tilbrakte jeg første kveld i nytt hus - i badekaret :-)

Høsten 2003 hadde vi 3-4 måneder uten badekar (vi hadde hevet ut det som var på badet nede og holdt på å lage nytt bad oppe) - så da måtte jeg klare meg med dusj.

Men så fra februar 2004 har vi igjen hatt et deilig hjørnebadekar som jeg bruker ofte :-)

Fortsetter under...

Neida, det er ikke så viktig. Jeg har badekar og ungene bruker det av og til, men stadig oftere dusjer de bare. Jeg bruker det sjeldent selv også, men liker å bruke det når jeg skal barbere leggene (og litt mer).

Kjæresten hadde kar frem til nå, men jeg tror ikke det var i bruk mange gangene, han foretrekker dusjen han også.

Vi kjøpte nylig hus, og jeg og poden hadde veldig lyst på badekar - ikke minst siden det snart kommer en småttis til. Men, når huset ellers var akkurat det vi ønsket/og hadde råd til, og badet var veldig fint/nytt - men lite - så ble det til at vi prioriterte det vekk.

Våre på 5 og 6 1/2 har fint levd til nå uten badekar. Det er mange, mange andre ting som er mye viktigere i et barns liv enn badekar.

Ved kjøp av hus tror jeg ikke badekar hadde kommet veldig høyt opp på listen - personlig ville det være mye viktigere med trekk-/sopp-/muggfritt hus, varme i gulv også utenfor badet, egne rom til alle i familien, stort kjøkken osv. Faktisk hadde bare badekar blitt et lite pluss i margen etter kjøp.

Lykke til!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...