Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten min på 9 år har vært pjusk siden onsdag. Har vært litt kvalm innimellom og slapp, men har vært på skolen likevel. I går fikk han feber, og har vært hjemme i dag. Ved 16-tiden fikk han plutselig vondt i magen og det har han hatt siden. Han sier det sitter nederst i magen og at det kommer som rier. Det er ordentlig vondt når det er på det verste. Han har spist og drukket i dag.

Syns dette er så rart. Er det noen som kjenner igjen symptomene??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284387-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og sønnen min hadde en runde med noe lignende for et par mnd siden. Vi var skikkelig dårlige i magen, masse smerter og rie-lignende tak i magen. Kaldsvettet og hadde feber. Ikke magesjau eller luft, bare veldig vondt. På det værste lå jeg bare å vred meg og gråt (!) av smerte - DET er sjelden det!

Så noe sånt "mageinfluensa"-greier kan det nok være. En kollega av meg hadde det også, men ingen andre jeg kjenner. Tok et par-tre dager, så var vi helt fine igjen. Merkelige greier..

Gi han noe smertestillende.. Eneste som tok "toppene" for oss iallefall..

Gjest snuselusa

Han er på legevakta nå, og jeg vet de konfererer med Ullevål... Jeg er så nervøs så jeg har helt vondt i hele meg...:o(

Få høre hvordan det gikk da. Trenger jo ikke være noe alvorlig, men jeg tenker alltid blindtarmbetennelse ved feber og mavesmerter. Godt at han blir sjekket ihvertfall. Lykke til!

Få høre hvordan det gikk da. Trenger jo ikke være noe alvorlig, men jeg tenker alltid blindtarmbetennelse ved feber og mavesmerter. Godt at han blir sjekket ihvertfall. Lykke til!

Ja, nå er han sendt til Ullevål for nærmere sjekk. Skal fortelle hvordan det går når jeg vet mer...

Annonse

Hvordan går det med ham?

Du, det var blindtarnbetennelse! Han ble operert i dag, og våknet opp for et par timer siden. Det ser etter forholdene bra ut, heldigvis! Pappan er på sykehuset nå, men jeg har vært der flere timer i dag til han våknet. I morgen er det min tur til å overnatte.

Du, det var blindtarnbetennelse! Han ble operert i dag, og våknet opp for et par timer siden. Det ser etter forholdene bra ut, heldigvis! Pappan er på sykehuset nå, men jeg har vært der flere timer i dag til han våknet. I morgen er det min tur til å overnatte.

Oida... Stakkars gutt!

Så flott at det ser ut til å gå bra når de først fant ut hva det var!

Sånn går det når man svarer før man har lest hele tråden.

Jeg fikk i alle fall rett, og jeg antar det går bra med lillemannen nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...