Bethoven Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 På torsdag drar vi til Kina for å hente "lille gullet" vårt. Endelig nærmer avreisedagen seg, vi fikk tildeling 11 juli gjennom VB og det var ikke bare vi som fikk gutt i denne runden. Vi er 4 par som reiser sammen og barna kommer fra 4 forskjellige barnehjem i samme provins. Litt uvanlig tror jeg, har ikke hørt om det tidligere. Har ikke begynt å pakke koffertene ennå men det meste er klart for å legges nedi, så jeg begynner vel i kveld tenker jeg. Det er bare en ting jeg lurer på nå. Det er jo ganske varmt i provinsen vi skal til ca. 28 grader, det samme i Beijing. Vi har med storesøster og hun er glad i iskrem, kan vi kjøpe is til henne når vi er der? Jeg er veldig usikker pga vamren og evt. bakterier i iskremen. Er det noene som har erfaring med dette? 0 Siter
Gjest hunanmamma Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Åh, god tur! SÅ misunnelig! Vi kjøpte iskrem til våre unger da vi var i Kina, men bare på McDonalds og Starbucks. Føltes liksom tryggere der, og det gikk helt fint. Flere i vår gruppe kjøpte også vanlig "is i papir", a la kroneis, og det gikk fint, det også. Lykke til i Kina! 0 Siter
brilleslangen Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 God tur og lykke til! denne skulle vært underskrevet av brilleslangen 0 Siter
rosered Skrevet 3. september 2007 Skrevet 3. september 2007 Åh, så heldige dere er. Kjenner at det kribler i magen på dine vegne. God tur og lykke til med møtet med lillegutten. ps. Så lenge isen kommer fra frysedisk er det ok å spise. Jeg er ørlite grann mer skeptisk til softis maskiner på gaten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.