Gå til innhold

Nå er det bare 3 dager igjen til vi drar...

Anbefalte innlegg

På torsdag drar vi til Kina for å hente "lille gullet" vårt. Endelig nærmer avreisedagen seg, vi fikk tildeling 11 juli gjennom VB og det var ikke bare vi som fikk gutt i denne runden. Vi er 4 par som reiser sammen og barna kommer fra 4 forskjellige barnehjem i samme provins. Litt uvanlig tror jeg, har ikke hørt om det tidligere.

Har ikke begynt å pakke koffertene ennå men det meste er klart for å legges nedi, så jeg begynner vel i kveld tenker jeg.

Det er bare en ting jeg lurer på nå. Det er jo ganske varmt i provinsen vi skal til ca. 28 grader, det samme i Beijing. Vi har med storesøster og hun er glad i iskrem, kan vi kjøpe is til henne når vi er der? Jeg er veldig usikker pga vamren og evt. bakterier i iskremen. Er det noene som har erfaring med dette?

Fortsetter under...

Gjest hunanmamma

Åh, god tur! SÅ misunnelig!

Vi kjøpte iskrem til våre unger da vi var i Kina, men bare på McDonalds og Starbucks. Føltes liksom tryggere der, og det gikk helt fint.

Flere i vår gruppe kjøpte også vanlig "is i papir", a la kroneis, og det gikk fint, det også.

Lykke til i Kina!

Åh, så heldige dere er. Kjenner at det kribler i magen på dine vegne.

God tur og lykke til med møtet med lillegutten.

ps. Så lenge isen kommer fra frysedisk er det ok å spise. Jeg er ørlite grann mer skeptisk til softis maskiner på gaten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...