Gå til innhold

Klær på skolen i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Kaldt her

Gutten min begynnte i 1 nå og jeg er litt usikker på hva han skal ha på seg ute i fri minuttene eller på sfo.Når det regner er det griet for da er det regndress.Enn ellers?.Det er jo kaldt ute.Han har gått med dongeri bukse og jakke i de siste men han er så skitten når jeg henter han.Er det for tidlig å beggynne med en tynn dress?.Har en skogstad dress uten for men han sier at ingen andre går med det.Har dere begynt med strømpebukse og sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284660-kl%C3%A6r-p%C3%A5-skolen-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine går i 2. og 4. nå og de har ikke på seg noe annet enn den vanlige buksa og jakke oventil, med mindre det regner selvfølgelig. Utover høsten er det mulig de får med seg overtrekksbukser kanskje?

Jeg presset på dem stillongs i går, men de hadde nesten svettet ihjel (men tatt den avv!? Neeeida!) så vi droppet den i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...