Gå til innhold

Hel eller delt vinterdress til 4-åring?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolutt hel dress til en 4 åring.

Jeg har ennå ikke funnet noen favorittdress (har tre barn på 3, 6 og 8 år). Eldstemann skal vel ha todelt dress (jakke + bukse), men de to andre skal ha dress, tror jeg.

Hel dress helt klart.

Type kommer an på hvor du bor. Er det lite snø om vinteren hadde jeg satset på en bevernylondress av no' slag, er det masse snø og skikkelig vinter hadde jeg satset på en -tec-dress som ReimaTec.

Absolutt hel dress til en 4 åring.

Jeg har ennå ikke funnet noen favorittdress (har tre barn på 3, 6 og 8 år). Eldstemann skal vel ha todelt dress (jakke + bukse), men de to andre skal ha dress, tror jeg.

unnskyld, den skulle til hovedinnlegger :-)

Definitivt hel dress. Snuppa hadde todelt i fjor, men da ho trengte ny ville ho ha hel. Da var ho 7 og gikk i 2. klasse.

Mye enklere å få av/på, og så slipper man å få snø/fukt inn mellom jakke/bukse.

Vi kjøpte en Helly Hansen dress i fjor våres. HellyTec. Veldig fornøyd, men jeg tror denne var på vei ut av produksjonen ettersom den var dyr. Men det kommer jo veldig an på hvor i landet du bor. Her på østlandet er det godt med en som tåler fukt.

Annonse

Hel dress, uten tvil.

Sist vinter hadde vi en Helly-Hansen og en Lego-dress. Begge var bra.

Har også hatt Reflex-dress, som har vært bra.

Jeg passer på å impregnere dressene med jevne mellomrom. Bruker slik impregnering som vaskes inn.

Jeg er tilhenger av for som henger fast i dressen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...