Gå til innhold

Det skal lite til for å engasjere :)

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Hvorfor ikke forholde deg til tilbakemeldingen som gis, uten å kommentere på bruk av nick?

Jeg synes dine tilbakemeldinger til folk som er uenig med deg grenser til å være aggressive. Derfor skjønner jeg også om folk evt. velger å ikke bruke fast nick.

Fordi når noen som har ett innlegg kommenterer min væremåte er det enten basert på et svært kortvarig inntrykk - eller så tør de ikke stå for det de mener ellers.

Om du ser svarene til PieLill eller andre jeg har sett her tidligere, så er det ikke sånn i det hele tatt.

Fortsetter under...

Gjest Persille

Ja, jeg forstår alt du skriver og det høres fornuftig ut.

Det hele koker vel ned hva man forventer og hvordan man utformer regler for den enkelte barnehage.

Kommunikasjon er en fin ting:-).

Det er nok viktig for foreldre at det er forutsigelig, og vet man at det er slik det er så er det slik:-)

''Det er nok viktig for foreldre at det er forutsigelig, og vet man at det er slik det er så er det slik:-)''

Det er ofte enklere å forholde seg til det, og så håndtere de problemene man har med det - enn å hele tiden måtte forholde seg til forskjellige ting, selv om man ikke har problemer med dem :)

Gjest Persille

Hvorfor ikke forholde deg til tilbakemeldingen som gis, uten å kommentere på bruk av nick?

Jeg synes dine tilbakemeldinger til folk som er uenig med deg grenser til å være aggressive. Derfor skjønner jeg også om folk evt. velger å ikke bruke fast nick.

Og bare så det er sagt da, jeg har sagt det før også - jeg endrer ikke skrivemåte etter hvor enig jeg er, så det handler vel kanskje like mye om hvordan folk leser det?

Man trenger ikke ta all kritikk som konstruktiv - og når jeg f.eks blir beskyldt for å være lite fleksibel, og vet at det er feil - så synes jeg ikke det gjør noe å be folk foreslå løsninger de mener er bedre, som er gjennomførbare med de forutsetningene som er gitt.

Og bare så det er sagt da, jeg har sagt det før også - jeg endrer ikke skrivemåte etter hvor enig jeg er, så det handler vel kanskje like mye om hvordan folk leser det?

Man trenger ikke ta all kritikk som konstruktiv - og når jeg f.eks blir beskyldt for å være lite fleksibel, og vet at det er feil - så synes jeg ikke det gjør noe å be folk foreslå løsninger de mener er bedre, som er gjennomførbare med de forutsetningene som er gitt.

Bare fordi du selv synes du er fleksibel, betyr det ikke nødvendigvis at alle synes du er det -folk definerer ting forskjellig. Jeg synes selv jeg er ganske snill og grei, men det er sikkert noen som er uenige i det. :-)

Gjest Multippel

Enig :-)

Hei Frosken

Jeg fikk lyst til å fortelle deg litt mer om datteren min:-)

Det er så masse positivt som skjer. Hun henvender seg stadig til meg når hun trenger hjelp. Jeg pleier ofte å sitte på kjøkkenet å drikke kaffe sammen med min samboer. Min lange datter kommer inn og setter seg på fanget mitt og lener seg inntil, ler og spøker. Noe må jeg nok ha gjort rett i det siste. Hun snakker ofte med meg om ting hun tenker på. Ting hun leser osv. Det er morsomt for hun begynner å liksom samle sammen all den informasjonen hun stadig tilegner seg og gjøre det mer til "sitt".

Hun fortalte at psykologen på BUP ville prøve ut Ritalin på henne. Jeg husker ikke helt hvordan hun utrykte det, men hun snakket plutselig om depresjonen sin i fortid. Jeg var uhyre forsiktig med at jeg ikke påpekte det, men ble veldig glad.

Kanskje har hun store forhåpninger til Ritalin også.

Vi får bare vente å se hva dette blir til:-)

Hei Frosken

Jeg fikk lyst til å fortelle deg litt mer om datteren min:-)

Det er så masse positivt som skjer. Hun henvender seg stadig til meg når hun trenger hjelp. Jeg pleier ofte å sitte på kjøkkenet å drikke kaffe sammen med min samboer. Min lange datter kommer inn og setter seg på fanget mitt og lener seg inntil, ler og spøker. Noe må jeg nok ha gjort rett i det siste. Hun snakker ofte med meg om ting hun tenker på. Ting hun leser osv. Det er morsomt for hun begynner å liksom samle sammen all den informasjonen hun stadig tilegner seg og gjøre det mer til "sitt".

Hun fortalte at psykologen på BUP ville prøve ut Ritalin på henne. Jeg husker ikke helt hvordan hun utrykte det, men hun snakket plutselig om depresjonen sin i fortid. Jeg var uhyre forsiktig med at jeg ikke påpekte det, men ble veldig glad.

Kanskje har hun store forhåpninger til Ritalin også.

Vi får bare vente å se hva dette blir til:-)

Jeg tror du har gjort MYE riktig, og at din insistering på at hun skulle få kompetent hjelp har forhindret vesentlig større problemer i fremtiden enn jeg håper hun kommer til å få nå :-)

*utdeler herved en mamma-medalje til Multippel*

Annonse

Gjest Multippel

Jeg tror du har gjort MYE riktig, og at din insistering på at hun skulle få kompetent hjelp har forhindret vesentlig større problemer i fremtiden enn jeg håper hun kommer til å få nå :-)

*utdeler herved en mamma-medalje til Multippel*

....og jeg takker for støtten og gode råd:/)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...