Gå til innhold

Hva heter Shrek sin utkårede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nah, neppe! ;-)

Men viktig å ta forbehold slik at jeg ikke virker for skråsikker, eller hur? ;-)

Hulk, er det slutt med Fiona og Shrek kommer jeg til å bli riktig så trist i morgen kveld - da skal vi nemlig se 3'ern.

...men heller ikke jeg turte stå beinhardt fram, man vet jo aldri...

Annonse

Hulk, er det slutt med Fiona og Shrek kommer jeg til å bli riktig så trist i morgen kveld - da skal vi nemlig se 3'ern.

...men heller ikke jeg turte stå beinhardt fram, man vet jo aldri...

Er vel neppe sannsynlig at Fiona blir kjæreste med eselet og Shrek med Pus, vel? ;-)

Dessuten så skal det jo være en _familiefilm_, og det spørs om de minste ville godtatt denslags utskifting av ektefeller...;-)

Er vel neppe sannsynlig at Fiona blir kjæreste med eselet og Shrek med Pus, vel? ;-)

Dessuten så skal det jo være en _familiefilm_, og det spørs om de minste ville godtatt denslags utskifting av ektefeller...;-)

Vet ikke om jeg tør blande meg inn.... Men jeg kan vel si det slik at dere ikke har noe å frykte:-)

Filmen derimot er ikke på langt nær så bra som de to forrige - dessverre.

Vet ikke om jeg tør blande meg inn.... Men jeg kan vel si det slik at dere ikke har noe å frykte:-)

Ja, jeg leste i avisene at dne ikke var så bra. Ikke uventet egentlig, da oppfølgere gjerne blir litt dårligere for hver gang... :-(

Kremt, det var jo en ekstremt moderne variant, da... ;-)

He-he, det ville overraske mye om ikke en ultramoderne variant ville skapt stoooore avisoverskrifter, gitt. :-)

Ungene gleder seg vilt, så vi tar sjansen uansett om oppfølgere sjelden/aldri er så bra som man skulle ønske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...