Gå til innhold

Brukervennligheten til Doktoronline

Anbefalte innlegg

Jeg spør her, jeg, kanskje det skulle vært et annet sted, men... Etter omleggingen av sidene til doktoronline, som sikkert er lenge siden, har jeg problemer med å finne frem. Hvis jeg skal sjekke svar til meg, så får jeg opp trådlisten, men hvor i all verden er svarene?? Ikke nederst på siden eller til høyre, hvertfall? Og når jeg skal logge ut, har jeg kjempeproblemer med å finne Log Out knappen. Det ender med at jeg må finne Log in en gang til, og så logge meg ut igjen fra den siden. Er det flere som har dette problemer, eller er det oppsettet på min pc?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/284832-brukervennligheten-til-doktoronline/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...