Lillemus 80 367 5 201 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har fullstendig dilla på havreknekkebrød med makrell i tomat! I dag har jeg spist det til 3 måltider, tilsammen 5,5 knekkebrød med makrell i tomat... Kan det bli for mye av det gode tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 * urk * Blir nok aldri voksen - lærer meg aldri å like makrell i tomat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly 24 735 311 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det kan alltid bli for mye makrell i tomat. *urk* Men det kan aldri bli for mye parmaskinke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 367 5 201 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 * urk * Blir nok aldri voksen - lærer meg aldri å like makrell i tomat. *Hehe* Det går i perioder hos meg også, av og til så liker jeg det overhode ikke, andre perioder får jeg ikke nok. ) Ikke er jeg gravid heller så det kan ikke være derfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA 0 0 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Veit ikke om det kan bli for mye, men på jobben hos oss har _alle_ dilla, det går med min 3 bokser hver lunsj, og vi er gjennomsnittlig 5 personer innom til lunsj hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litamor5 13 0 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hehe, knekkebrød med makrell er sunt og godt. Inneholder både karbohydrater, sunt fett og proteiner. Syns bare du skal spise i vei om det er det du har lyst på. Hiv på ei skive tomat eller agurk så er det knall!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si 1 121 0 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det kan alltid bli for mye makrell i tomat. *urk* Men det kan aldri bli for mye parmaskinke! *skriver under* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.