Gå til innhold

Vil gjøre noe hyggelig for min mann - noen tips?

Anbefalte innlegg

Som mange av derre vet, har vi hatt et år utenom det normale for tida, med mye ut og inn av sykehuset og styr. Det er klart at dette har tært på både humør og forhold til tider, men vi har likevel klart oss bra gjennom det hele, synes jeg.

Nå har jeg lyst å gjøre noe hyggelig for mannen min - men hva?

*Det må kunne gjøres hjemme

* Det må ikke ta for lang tid å stelle i stand

*Det må være noe VI kan gjøre sammen.

* Jeg vet at alt ovenfor kan sammensluttes i "ha sex" - men det er ikke det jeg er ute etter (selv om det godt kan ende i det til slutt, *fnis*) - jeg er ute etter å finne på noe hyggelig for mannen min, ganske enkelt.

Noen med gode tips?

Fortsetter under...

Er dere da helt barnefri?

Da foreslår jeg en god film ( kaskje en komedie? eller kanskje litt romantisk) litt ost og kjeks og endel god rødvin. Er barna hjemme, bør dere kanskje kutte ut vinen. :-)

Har dere badekar? Full opp med varmt vann, god olje og levende lys på badet. God sjokolade.

Andre forslag, ikke helt gjennonmtenkte....

Lei en kokk og få servert gourmetmat. Alternativ. lag det selv.

Invitere hans beste venner, server noe godt både å spise og drikke.

Lei en trimvideo og trim sammen.

Les høyt for han...

sender dere en varm tanke og håper at verden snart blir normal for dere igjen!

Få et vaskebyrå til å vaske huset, en kokk til å lage en bedre middag og kos dere med ei flaske vin og hverandre. Dette tror jeg måtte vært den ultimate fredagen for meg... ;)

Jeg håper hverdagen deres normaliseres snart, KaVa.

Lag et fotbad til dere begge, masser føttene til hverandre med fotkrem etterpå. Hør samtidig på en lydbok sammen / evt. musikk. En lydbok sammen gjør at dere har noe "annet" å snakke om sammen senere også.

Mannen min er veldig glad i flatpakker - så en flatpakke med noe nyttig og som dere trenger og deretter bygge det opp sammen. Da har man et resultat å være stolt over etterpå også, samtidig som man er fornøyd med egen innsats.

Trodde jeg skulle klare å komme på mange ideer, men det var ikke så enkelt...

HVa med å stelle i stand til et godt og koselig måltid, og så spille et spill. Kanskje Scrabble, Trivial Pursuit, Yatzy eller noe slikt.

Det finnes forøvrig også spill ment litt mer som forspill ;)

Du kan jo også invitere til hjemmespa.

Fyll opp badekaret med deilig, varmt vann tilsatt litt gode oljer (hør med en aromaterapeut). Så kan du vaske ham, skrubbe ryggen og gi hodebunnsmassasje mens du vasker håret hans.

Er det plass kan du jo bli med ham opp i badekaret ;)

Fotmassasje er noe min mann elsker! Den kan jo utvides også ;)

Ellers vil jeg bare benytte anledningen til igjen å gi dere oppmuntrende klemmer. Tenker på dere til stadighet, og setter pris på dagboka på CaringBridge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...