Gå til innhold

Maddies mor mistenkt


Lora

Anbefalte innlegg

I denne verden må man vel være åpen for det meste, men nei, jeg tror ikke hun har deltatt eller hatt noe som helst med datterens forsvinning å gjøre. Håper saken snart er oppe og avgjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Lillemus

    8

  • Adriana

    5

  • pekkaline

    5

Mest aktive i denne tråden

Men hun har jo tydeligvis ikke dødd av bare neddopingen for det var jo blod på rommet. Det tyder vel mer på at hun ble drept med kniv eller noe sånt. Det sto også at det så ut som om noen hadde prøvd å fjerne blodsporene, altså vaske dem bort.

Men det har jo kommet frem for lenge siden at det ikke var Madeleines blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg har sagt hele tiden; den maaten de foreldrene har oppfort seg paa er ikke normalt.

Det er nesten alltid noe muffens naar de etterlatte oppforer seg saa ekstremt merkelig. Tre/fire mnd hver dag i media er merkelig.

Jeg skjønner veldig, veldig godt at de har forsøkt å være i media så mye som mulig i hele denne tida. Alt for at saken skal ha mye oppmerksomhet og bli fulgt av flest mulig.

Synes nesten det ville vært merkeligere om de ikke hadde prøvd å få så mye mediaoppmerksomhet.

Men så er det vel slik, at noen føler at de gjør mest mulig for sine barn ved å opptre slik de gjør, og andre tenker motsatt.

Men heldigvis, ingen av oss vet hvordan vi ville ha reagert om vi hadde gjennomgått noe slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det har jo kommet frem for lenge siden at det ikke var Madeleines blod.

Å? Det har ikke jeg fått med meg... Jeg fikk bare med meg at politiet hadde funnet blod fra en død person der inne på soverommet og at de dermed gikk ut fra at hun ble drept der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Det har ikke jeg fått med meg... Jeg fikk bare med meg at politiet hadde funnet blod fra en død person der inne på soverommet og at de dermed gikk ut fra at hun ble drept der.

Jeg mener da å huske at det ble skrevet at det ikke var hennes blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener da å huske at det ble skrevet at det ikke var hennes blod.

Jeg husker også det, men i løpet av dagen har jeg funnet ut at det visstnok skal dreie seg om to blodfunn - ett i ferieleiligheten og ett i en bil foreldrene leide flere dager etter at jenta forsvant.

Blod i leilighet:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/16/508998.html

Madeleines blod funnet i foreldrenes bil:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/07/511319.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke foreldrene har noe som helst med forsvinningen å gjøre. De har det vondt nok fra før - i tillegg å bli mistenkt i saken, må være utenfor enhver fatteevne.

Jeg ser ikke bort ifra at de kan ha gitt barna lettere sovemedisin - har jo stusset litt over at de to minste ikke våknet da den eldste ble tatt - men derfra til å tro at foreldrene har drept jenta si, er en lang vei.

At jenta er søkk borte, er ikke så rart hvis hun er kidnappet. jeg tenker at enten har kidnapperen for lengst drept henne, eller så er hun isolert som fange i et hus slik som hun der tyske (?) jenta ble i mange år (hun som klarte å rømme som voksen).

Det finns mange perverse pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også det, men i løpet av dagen har jeg funnet ut at det visstnok skal dreie seg om to blodfunn - ett i ferieleiligheten og ett i en bil foreldrene leide flere dager etter at jenta forsvant.

Blod i leilighet:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/16/508998.html

Madeleines blod funnet i foreldrenes bil:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/07/511319.html

Ja, jeg ser det. Bilen ble leid 25 dager etter at hun ble borte. Merkelig. De må da ha gjemt henne et sted og senere fraktet henne bort. De må ha gjemt henne godt da. Ettersom jeg har skjønt var det en grundig leteaksjon de første dagene.

Håper i det lengste at foreldrene ikke er innvolvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke foreldrene har noe som helst med forsvinningen å gjøre. De har det vondt nok fra før - i tillegg å bli mistenkt i saken, må være utenfor enhver fatteevne.

Jeg ser ikke bort ifra at de kan ha gitt barna lettere sovemedisin - har jo stusset litt over at de to minste ikke våknet da den eldste ble tatt - men derfra til å tro at foreldrene har drept jenta si, er en lang vei.

At jenta er søkk borte, er ikke så rart hvis hun er kidnappet. jeg tenker at enten har kidnapperen for lengst drept henne, eller så er hun isolert som fange i et hus slik som hun der tyske (?) jenta ble i mange år (hun som klarte å rømme som voksen).

Det finns mange perverse pedofile.

Natasha Kampush eller noe sånt, het hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er nesten alltid noe muffens naar de etterlatte oppforer seg saa ekstremt merkelig. Tre/fire mnd hver dag i media er merkelig"

Det er rart så forskjellig man kan se på det. Dette synes jeg er helt naturlig.

Jeg ville gjort akkurat det samme. Det eneste jeg kanskje ville droppet er besøket hos paven, fordi jeg ikke er religiøs. Jeg kan imidlertid forstå det om poenget var å få enda større mediaoppmerksomhet. Jeg hadde nok ikke sett noe poeng i disse orange og grønne sløyfene. Er ikke overtroisk.

Men å bruke media i en slik sak for å nå ut til flest mulig, virker helt naturlig. Blir derfor sjokkert om det nå skulle vise seg at foreldrene står bak. Håper i det lengste at det ikke er sant.

Synes også det er rart at såpass (utad) oppgående foreldre skulle være så desperat etter å spise alene at de doper ned ungene sine.

Madeleines mor har nektet å reise hjem til England fordi hun følte at hun er nærmere Madeleine i Portugal. Det virker jo helt naturlig. Slik ville jeg ha følt det også.

Dette er nok til for meg til å føle at det ikke kan stemme at hun står bak.Må være en veldig god skuespiller i så fall.

Akkurat sånn ville også jeg har reagert tror jeg...

Jeg håper for guds skyld de finner den _rette_ skyldige! Det må være grusomt for foreldrene dersom de er uskyldige i dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er nesten alltid noe muffens naar de etterlatte oppforer seg saa ekstremt merkelig. Tre/fire mnd hver dag i media er merkelig"

Det er rart så forskjellig man kan se på det. Dette synes jeg er helt naturlig.

Jeg ville gjort akkurat det samme. Det eneste jeg kanskje ville droppet er besøket hos paven, fordi jeg ikke er religiøs. Jeg kan imidlertid forstå det om poenget var å få enda større mediaoppmerksomhet. Jeg hadde nok ikke sett noe poeng i disse orange og grønne sløyfene. Er ikke overtroisk.

Men å bruke media i en slik sak for å nå ut til flest mulig, virker helt naturlig. Blir derfor sjokkert om det nå skulle vise seg at foreldrene står bak. Håper i det lengste at det ikke er sant.

Synes også det er rart at såpass (utad) oppgående foreldre skulle være så desperat etter å spise alene at de doper ned ungene sine.

Madeleines mor har nektet å reise hjem til England fordi hun følte at hun er nærmere Madeleine i Portugal. Det virker jo helt naturlig. Slik ville jeg ha følt det også.

Dette er nok til for meg til å føle at det ikke kan stemme at hun står bak.Må være en veldig god skuespiller i så fall.

Så enig så enig med deg Wita. Jeg hadde nok og gjort akuratt det samme men unntak av de tingene du nevnte :-)

Men tenker og litt at kansje det er politie i lande som for en hver pris vil ha en " syndebukk" for å opprettholde sitt gode navn og rykkte..Men ikke vet jeg. Synest nå politie og har oppført seg noe merkeligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ser det. Bilen ble leid 25 dager etter at hun ble borte. Merkelig. De må da ha gjemt henne et sted og senere fraktet henne bort. De må ha gjemt henne godt da. Ettersom jeg har skjønt var det en grundig leteaksjon de første dagene.

Håper i det lengste at foreldrene ikke er innvolvert.

Ja, det håper jeg også.

men selv om de _skulle_ være involvert - hvor har barnet vært de 25 dagene mlm forsvinningen og leie av bil??

Kan det tenkes at DNA-spor i bilen skyldes at de har hatt _andre_ ting baki bagasjerommet, og disse har satt igjen dna-rester som tilhører barnet???

I en annen artikkel stod det at det var funnet 'dna' i bilen, her står det 'blod', men dette kommer fra andre kilder enn politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er nesten alltid noe muffens naar de etterlatte oppforer seg saa ekstremt merkelig. Tre/fire mnd hver dag i media er merkelig"

Det er rart så forskjellig man kan se på det. Dette synes jeg er helt naturlig.

Jeg ville gjort akkurat det samme. Det eneste jeg kanskje ville droppet er besøket hos paven, fordi jeg ikke er religiøs. Jeg kan imidlertid forstå det om poenget var å få enda større mediaoppmerksomhet. Jeg hadde nok ikke sett noe poeng i disse orange og grønne sløyfene. Er ikke overtroisk.

Men å bruke media i en slik sak for å nå ut til flest mulig, virker helt naturlig. Blir derfor sjokkert om det nå skulle vise seg at foreldrene står bak. Håper i det lengste at det ikke er sant.

Synes også det er rart at såpass (utad) oppgående foreldre skulle være så desperat etter å spise alene at de doper ned ungene sine.

Madeleines mor har nektet å reise hjem til England fordi hun følte at hun er nærmere Madeleine i Portugal. Det virker jo helt naturlig. Slik ville jeg ha følt det også.

Dette er nok til for meg til å føle at det ikke kan stemme at hun står bak.Må være en veldig god skuespiller i så fall.

Jeg er enig med deg i det meste, men til akkurat denne:

''Synes også det er rart at såpass (utad) oppgående foreldre skulle være så desperat etter å spise alene at de doper ned ungene sine.''

...vil jeg kommentere: De vikrer veldig oppegående og ressurssterke (i ikke-økonomisk forstand) på mange vis men jeg synes ikke det er så veldi 'oppegående' å sitte 100 meter unna barn som sover på hotellrom. Det hadde jeg _aldri_ gjort!

Og vedr dop: de er jo leger begge to, så de kunne jo fått tak i sovemedisin. dette kunne også forklart hvorfor søsknene ikke våknet mens en (eventuell) kidnapper var i rommet.

Men jeg ville anta at leger ville være flinke nok til å beregne riktig dose slik at barnet bare sover og ikke går hen og dør av dopen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg tenkt hele tiden.

Men hva kan ha styrt dem til det tror du? Jenta er jo nydelig til tusen, kan det være misunnelse? Egentlig er det grusomt å spekulere slik, men det gjør jo alle i denne saken.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i det meste, men til akkurat denne:

''Synes også det er rart at såpass (utad) oppgående foreldre skulle være så desperat etter å spise alene at de doper ned ungene sine.''

...vil jeg kommentere: De vikrer veldig oppegående og ressurssterke (i ikke-økonomisk forstand) på mange vis men jeg synes ikke det er så veldi 'oppegående' å sitte 100 meter unna barn som sover på hotellrom. Det hadde jeg _aldri_ gjort!

Og vedr dop: de er jo leger begge to, så de kunne jo fått tak i sovemedisin. dette kunne også forklart hvorfor søsknene ikke våknet mens en (eventuell) kidnapper var i rommet.

Men jeg ville anta at leger ville være flinke nok til å beregne riktig dose slik at barnet bare sover og ikke går hen og dør av dopen!

Har selv kjøpt smertestillende i Spania en gang - skal si jeg sov godt, gitt! De putter noe annet i medisinen enn vi gjør hjemme.

Slemt å spøke med dette, da, som leger måtte de selvfølgelig være klar over ovennevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg tror ikke foreldrene har noe som helst med forsvinningen å gjøre. De har det vondt nok fra før - i tillegg å bli mistenkt i saken, må være utenfor enhver fatteevne.

Jeg ser ikke bort ifra at de kan ha gitt barna lettere sovemedisin - har jo stusset litt over at de to minste ikke våknet da den eldste ble tatt - men derfra til å tro at foreldrene har drept jenta si, er en lang vei.

At jenta er søkk borte, er ikke så rart hvis hun er kidnappet. jeg tenker at enten har kidnapperen for lengst drept henne, eller så er hun isolert som fange i et hus slik som hun der tyske (?) jenta ble i mange år (hun som klarte å rømme som voksen).

Det finns mange perverse pedofile.

Hvis man er typen som gir ungene sovemedisin når de er på ferie for at de skal sove mens man selv er ute og spiser, så tror jeg jammen man er troende til mye annet rart, også... Det virker veldig merkelig å gjøre det, og ikke noe de fleste av oss ville funnet på. Ikke leger heller, tror jeg - kanskje spesielt ikke leger...

Jeg har ikke trodd at foreldrene har vært involvert før i det siste. Nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal tror, men det ER jo merkelig at det har kommet SÅ få nyttige tips i saken tatt i betraktning den enorme publisiteten. Og måten hun forsvant på, er jo så spesiell at man knapt har hørt om det verken før eller siden. Så nå har jeg altså begynt å lure - rykter pleier ofte å ha et snev av sannhet ved seg, og nå kom altså siktelsen- men blir interessant å se hva som skjer videre i saken fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...