Gå til innhold

Maddies mor mistenkt


Lora

Anbefalte innlegg

"jeg synes ikke det er så veldi 'oppegående' å sitte 100 meter unna barn som sover på hotellrom. Det hadde jeg _aldri_ gjort!"

Nei, vi hadde med oss ungene( de var små) ut en gang vi var i Hellas på en sen middag. Vi skulle feire 17 mai med en middag sammen med et annet par. Vi satte to kurvstoler med myke puter sammen og laget seng. Betjeningen kom med tepper til dem. Det var en rolig middag og sånn kan man gjøre i syden uten at noen synes det er noe merkelig med det.

Hadde aldri lagt dem igjen på rommet.

Men så er det det at jeg helst ikke vil dømme uten å ha sett stedet.De har sagt at de følte det som de satt i hagen og det kan godt være det var slik.

http://www.nettavisen.no/verden/article1325543.ece

Var ikke lange stykket unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    18

  • Lillemus

    8

  • Adriana

    5

  • pekkaline

    5

Mest aktive i denne tråden

"Det kan jo hende at de fjernet liket FØR middagen da? Kanskje hun døde bare en times tid etter at de hadde dopet henne ned f.eks. Middagen kan jo ha vært senere på kvelden."

Uten at noen har lagt merke til det midt på lyse dagen?

Nja... :-p Bare spekulasjoner fra min side ;)

Denne saken er merkelig uansett hva som skjedde :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke det. Likevel hadde jeg ikke tatt sjangsen på å forlate 3 så små barn der. Ikke fordi jeg hadde bekymret meg for kidnapping, men fordi jeg ville vært redd for at de skulle våkne, gå ut, snuble og falle i bassenget. Jeg har litt angst for basseng. De kunne også vandret ut i trafikken.

Om barna hadde vært større og man kunne snakke med dem på forhånd om hvor man befant seg og om de hadde vært svømmedyktige, hadde jeg sett annerledes på det.

Likevel synes jeg det er drøyt å stemple dem som mordere. Jeg synes det er så mye som taler i mot.

Blandt annet at det var moren som nektet å reise fra Portugal. Hun har sagt at hun nektet å la seg mobbe ut av landet.

Synes det er rart at hun skulle ha så stort ønske om å bli værende om hun visste at jenta var død.

Synes også det er rart at de skulle ta sjangsen på flytte liket, når de vet at de ble forfulgt av sjournalister over alt.

Jeg lurer mer på den tanten der jeg. Hun har kommet med noen uttalelser de andre ikke kan bekrefte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant frem det bildet etter at en venninne hadde snakket mye om det, og etter hennes oppfatning 'beviste' bildet at de satt veldig nære, og at de derved hadde full oversikt over hvem som eventuelt kunne gå ut og inn av leiligheten, og at stedet generelt var altfor synlig til at noen fremmede kunne kommet ut med et barn (= ergo måtte foreldrene selv stå bak).

Jeg var derfor nysgjerrig på å se dette bildet, og jeg er bare totalt uenig. Fra den vinkelen bildet er tatt kan du _kanskje_ se inngangspartiet til leiligheten, men sitter man i restauranten blir perspektivet helt annerledes, det er små murer, planter osv, så det ville vært umulig for foreldrene å følge med på rommet.

Som Wita sier kunne små barn ha forvillet seg ut og havnet i bassenget etc.

Jeg hadde aldri forlatt så små barn på et slikt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant frem det bildet etter at en venninne hadde snakket mye om det, og etter hennes oppfatning 'beviste' bildet at de satt veldig nære, og at de derved hadde full oversikt over hvem som eventuelt kunne gå ut og inn av leiligheten, og at stedet generelt var altfor synlig til at noen fremmede kunne kommet ut med et barn (= ergo måtte foreldrene selv stå bak).

Jeg var derfor nysgjerrig på å se dette bildet, og jeg er bare totalt uenig. Fra den vinkelen bildet er tatt kan du _kanskje_ se inngangspartiet til leiligheten, men sitter man i restauranten blir perspektivet helt annerledes, det er små murer, planter osv, så det ville vært umulig for foreldrene å følge med på rommet.

Som Wita sier kunne små barn ha forvillet seg ut og havnet i bassenget etc.

Jeg hadde aldri forlatt så små barn på et slikt sted.

Nei det ville ikke jeg heller(håper jeg, jeg har problemer med å tenke meg åssen jeg ville tenkt i en slik situasjon "før Maddie", men det er iallefall (heldigvis) mye nærmere enn 100 meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke det. Likevel hadde jeg ikke tatt sjangsen på å forlate 3 så små barn der. Ikke fordi jeg hadde bekymret meg for kidnapping, men fordi jeg ville vært redd for at de skulle våkne, gå ut, snuble og falle i bassenget. Jeg har litt angst for basseng. De kunne også vandret ut i trafikken.

Om barna hadde vært større og man kunne snakke med dem på forhånd om hvor man befant seg og om de hadde vært svømmedyktige, hadde jeg sett annerledes på det.

Likevel synes jeg det er drøyt å stemple dem som mordere. Jeg synes det er så mye som taler i mot.

Blandt annet at det var moren som nektet å reise fra Portugal. Hun har sagt at hun nektet å la seg mobbe ut av landet.

Synes det er rart at hun skulle ha så stort ønske om å bli værende om hun visste at jenta var død.

Synes også det er rart at de skulle ta sjangsen på flytte liket, når de vet at de ble forfulgt av sjournalister over alt.

Jeg lurer mer på den tanten der jeg. Hun har kommet med noen uttalelser de andre ikke kan bekrefte.

Ja jeg synes også det virker rimelig usansynlig at de skulle gjort det bevismessig sett, skulle likt å hørt en fornuftig forklaring på hvordan politiet mener hun kan ha blitt oppbevart i 25 dager, hvordan de kunne klart (og tatt sjansen på!!) å flytte et lik forfulgt av journalister døgnet rundt, og hvordan de egentlig vet at dette ikke har skjedd mens noen andre har hatt leiebilen, før de leide leiebilen, mens vennene hadde den eller om den på noe tidspunkt sto uten tilsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...