Gå til innhold

Artig og aktiv søndagstur!

Anbefalte innlegg

Puuuuust!

Er det akseptablet å bestille en ferdig-pizza? De har tilbud på stor pizza til 139 kr borti hogget her. Tror jeg gjør det, jeg!

Nå må jeg sjoge litt på rommet her :-)

Helt akseptabelt. :) Jeg bestilte jo ferdigmat i dag. ;)

Fortsetter under...

Det er jo ikke sånn HVER dag da, heldigvis. Men noen dager er sånn....

Forrige mandag var omtrent sånn også.... Da var det også fotballkamp klokka 17, og jeg skulle i FAU møte klokka 18, måtte gå etter første omgang, skynde meg hjem og skifte (og så hadde en av jentene tisset på seg, så hun måtte dusje - det hadde jeg ikke beregnet - ), levere jentene til en nabo, løpe bort på skolen, og være på møte til halv ni, deretter i en bursdag til ei venninne. Mannen min kom hjem klokka syv og hentet ungene hos naboen....

Pust & pes!

Herregud, prust! Hvordan har du tenkt at det skal gå i lengden? Det høres ganske halsbrekkende ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...