Gjest ebay Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har kjøpt noe på ebay, og vanligvis betaler jeg alltid med paypal. Men denne forhandleren aksepterer ikke internasjonal paypal, så derfor går ikke det. Jeg sendte mail til dem og spurte hvordan de vil at jeg skal betale: Jeg fikk følgende svar: "For payments you can use the following services only: www.WesternUnion.com money transfer (email us for an additional information), by direct Bank-to-Bank wire transfer with an additional $15.00 USD bank charge (email us for an additional information), International Money Orders, Cashiers Checks (official bank check/draft) and cash in USD, Euro or British Pounds only." Jeg ble egentlig ikke noe særlig klokere jeg. Det letteste hadde vært om jeg kunne få en bankkonto og betale med visa, men jeg vet ikke om det går? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285164-hvordan-betaler-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.