Gå til innhold

Noen som har erfaring med Kamik sko?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De skal vel tåle ned til _iskaldt_ vel? De ulltøflene inni er kjempevarme! Jeg har et par selv, Sorrel-sko, og de er vidunderlige når det er iskaldt om vinteren! Tror Kamik er like gode.

Hehe, jeg aner ikke jeg! Fikk dem av ei som hadde bestilt dem til sin datter, men de var for små... Jeg sa jo takk takk, men jeg aner jo egentlig ikke hvilket bruksområde de har, fant jeg ut!

Ungene våre har hatt Kamik et par-tre sesonger. Ikke den modellen du har riktignok, den fant jeg ikke noe bilde av på nettet heller.

Varme sko! De varmeste vi har hatt. Men det er lurt å ta ut innersokken relativt ofte, da det blir en del kondens inni skoen.

Ungene våre har hatt Kamik et par-tre sesonger. Ikke den modellen du har riktignok, den fant jeg ikke noe bilde av på nettet heller.

Varme sko! De varmeste vi har hatt. Men det er lurt å ta ut innersokken relativt ofte, da det blir en del kondens inni skoen.

http://www.sierratradingpost.com/Product.aspx?baseno=75310&cdf=TopSeller

Denne typen.

Annonse

Det er varme vintersko. Vi har bare hatt sånne de siste årene. Men jeg synes ikke de passer så godt til de helt små, for de sitter litt løst på foten.

Hva slags sokk bruker man inni en sånn da? Type Ulvang f.eks? Eller noe annet?

Advarsel!

Skoene er ikke vanntett, selv om det står "Waterproof" på dem! Har hatt dette opp med importøren.

Det er bare dem som ser ut som en reell gummistøvel som er vanntette.

Vi kjøpte Kamik i fjor og for oss på Vestlandet var det et gedigent bomkjøp - funka derimot fint på vinterferie hvor det var ordentlig kaldt.

Tiåringen min har hatt sånne de siste årene, helt siden jeg fikk fullstendig cherroxavsmak en veldig våt senvinter - de tørket _aldri_. Hun har brukt dem bbåde når det har vært vått og når det har vært kaldt. Det hender forsåvidt at de blir våte inni, men i motsetning til cherroxene hun hadde tørker de over natta når man tar ut innersøvelen.Og de er absolutt varme.

Jeg har bestilt akkurat de du har fra Sierra Trading Post til Lillevill på ett år, men har ikke fått de ennå. Jeg er litt spent på hvor klumpete de er for en ettåring, men kommer til å ha dem mest som reservestøvler. Cherrox får hun ikke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...