Gå til innhold

Ticket to heaven - store i størrelsen?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en utedress til jenta vår som sikkert ikke vil bli brukt før etter jul. Da er hun 6 mnd. Den dressen jeg vil ha, har butikken bare i str. 68 og 80, jeg ville egentlig hatt 74. Hun som jobber i butikken mener at Ticket to heaven er veldig store i str, og at 68 sannsynligvis vil være stort nok. Er dere enige i at Ticket to heaven er store i størrelsen? Jenta vår er veldig gjennomsnittlig med tanke på vekt i forhold til lengde, i følge siste kontroll på helsestasjonen :)

Beklager maset om denne dressen (veldig fin!), har et innlegg lenger nede også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/285273-ticket-to-heaven-store-i-st%C3%B8rrelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kanonstore i størrelsen! Jeg kjøpte en dress str 4 år nå til min 5,5 åring, og hun svømmer i den.

OK, takk for svar! Har vært i butikken og kjøpt dressen nå. Den ser jo stor ut, så da får vi bare håpe den holder til etter jul. Får nok ikke bruk for den før da. Og da hadde det jo vært kjedelig om den hadde vært for liten...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...