Liliaceae Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Kansje jeg som ikke gjorde meg riktig forstått Det jeg tenkte på var at du lar det setet du har til minstejenta stå, men at når du kjører med de to største så lar du 9-åringen sitte på bilpute framme i bilen. Jeg tenkte som så at hun da kansje er høy nok til å kunne sitte der hvor det er airbag. Fikk jeg fram det jeg tenkte nå tro? Jeg har også bil med airbag, de gangene jeg må ha et barn forann kobler jeg ut airbagen med en bryter jeg har inne i bilen, men en slik enkel liten bryter forstår jeg at du ikke har... Nei, det viktigste er at du kjører trygt med barna. fint at du tenker på det! Men, har du aldri alle tre barna med deg samtidig? Nei, jeg har aldri alle tre barna i bilen samtidig. Eldstejenta går til og fra skolen med venner. De to yngste blir kjørt til SFO/bhg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285274-bilstol-dilemma/page/2/#findComment-2291716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.