Gå til innhold

når legger dere deres håpefulle?

Anbefalte innlegg

uvitende......!
Skrevet

ja, jeg lurer litt på når dere legger deres håpefulle.

Prinsessen her i huset på 2,5 år legger seg ca. kl. 19.00 (+ -), og prinsen på 2 uker legger vi en gang mellom 21.30 og 22. 30...

Så nå er jeg litt spent på å høre/lese når deres barn legger seg....

Skrevet

Barna miner snart 2 år, 6,5 og 7,5 år gamle.

Minsten legger seg som regel en gang mellom 18.30 og 19.00.

Jentene er som regel i seng ca. kl. 20.

Skrevet

Toåringen: mellom 19-20 avhengig av dagsform og evt middagslur.

Sjuåringen: ca 20.30 på hverdager, senere i helgene/ferier

Skrevet

Har gutt på 3 år og jente på 7 mnd, begge legger seg mellom 19.30 og 20.

Skrevet

Knærten er i seng mellom 19.15 og 19.45 stort sett! Han er 3 1/2.

Skrevet

Prinsessene er stort sett i seng mellom 19.30 og 20.00. Eldste er 2 år og minsta er 3 mnd gammel.

Skrevet

Har gutt på 3 år og jente på 7 mnd, begge legger seg mellom 19.30 og 20.

Akkurat samme her! Gutt på snart tre år og jente på snart 7 mnd, begge er i seng rundt 1930 - 1945.

Skrevet

Mine på 8 og 10 år legger seg ca kl 20 på hverdager. Da leser de til ca kl 21.

I helgene varierer det noe, lesetida er da til kl 22 (ofte velger den største å legge seg ganske tidlig for å ligge og lese i senga).

Skrevet

Barna på 4 og 6 legger seg mellom 19.30 og 20 - yngstemann først. Eldstemann sovner sjelden før 20.30, men må altså legge seg før. Han er alltid svært trøtt om morgenen, så egentlig burde han nok sove tidligere.

Gjest annlovinda
Skrevet

Gutten vår på 5 1/2 legger seg ca 2000. Da leser vi litt for han, så han sover stort sett alltid innen 2030.

Gjest Multippel
Skrevet

Gutten min på 9 år legger seg 20.00, men vi leser til 20.30 og han sovner ca klokken 21.00:-)

Skrevet

Akkurat samme her! Gutt på snart tre år og jente på snart 7 mnd, begge er i seng rundt 1930 - 1945.

Ja, da ligger vi temmelig likt i løypa ;-)

Skrevet

Min 5 mnding legger seg i 19.30tiden. Sover til 6- 6.30 tiden.

Skrevet

Minstejenta på 3,5 legger seg rundt halv åtte. Noen dager 19 og en sjelden gang 20.

Hun på 6 legger seg ca klokka 20.

Han på 8 legger seg ca halv ni, men klokka blir litt fort ni før han slokker lyset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...