Gå til innhold

Dubrovnik med lite barn?

Anbefalte innlegg

Gjest jo det er det

Det er vel ikke nødvendig å amme en på 8-9 måneder offentlig?

Kommer jo an på hva du mener med offentlig.

Hvis offentlig betyr "alle andre steder enn på hotellrommet", så ville jeg opplevd det som vanskelig å unngå det, samtidig som vi skulle hatt en ok ferie. Mine barn fikk fortsatt størstedelen (minst 50%) av sitt kaloribehov (og absolutt en hoveddel av væskeinntaket sitt) dekket av morsmelk når de var 8-9 mnd gamle, og det gjelder vel de fleste som fullammes til de er 6 mnd. Alle måltider med fast føde ble fortsatt avsluttet med pupp på denne tiden.

Hvis vi måtte være på hotellrommet hver gang de skulle ammes, ville det satt store begrensninger på ferien.

Uten at det betyr at man må flashe masse hud hvorsomhelst..

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

15

• mariaflyfly

13

• frosken

3

• Sofline

2

Mest aktive i denne tråden

Kommer jo an på hva du mener med offentlig.

Hvis offentlig betyr "alle andre steder enn på hotellrommet", så ville jeg opplevd det som vanskelig å unngå det, samtidig som vi skulle hatt en ok ferie. Mine barn fikk fortsatt størstedelen (minst 50%) av sitt kaloribehov (og absolutt en hoveddel av væskeinntaket sitt) dekket av morsmelk når de var 8-9 mnd gamle, og det gjelder vel de fleste som fullammes til de er 6 mnd. Alle måltider med fast føde ble fortsatt avsluttet med pupp på denne tiden.

Hvis vi måtte være på hotellrommet hver gang de skulle ammes, ville det satt store begrensninger på ferien.

Uten at det betyr at man må flashe masse hud hvorsomhelst..

Jeg mener bare at en på åtte ni måneder ikke kan sammenlignes med en nyfødt, som gjerne skal ha mat innenfor kort tid når h*n gir beskjed om at h*n er sulten. Et større barn kan vente til man ikke er der hvor det går 100 folk forbi i minuttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...