Gjest jo det er det Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er vel ikke nødvendig å amme en på 8-9 måneder offentlig? Kommer jo an på hva du mener med offentlig. Hvis offentlig betyr "alle andre steder enn på hotellrommet", så ville jeg opplevd det som vanskelig å unngå det, samtidig som vi skulle hatt en ok ferie. Mine barn fikk fortsatt størstedelen (minst 50%) av sitt kaloribehov (og absolutt en hoveddel av væskeinntaket sitt) dekket av morsmelk når de var 8-9 mnd gamle, og det gjelder vel de fleste som fullammes til de er 6 mnd. Alle måltider med fast føde ble fortsatt avsluttet med pupp på denne tiden. Hvis vi måtte være på hotellrommet hver gang de skulle ammes, ville det satt store begrensninger på ferien. Uten at det betyr at man må flashe masse hud hvorsomhelst.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285434-dubrovnik-med-lite-barn/page/3/#findComment-2292439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kommer jo an på hva du mener med offentlig. Hvis offentlig betyr "alle andre steder enn på hotellrommet", så ville jeg opplevd det som vanskelig å unngå det, samtidig som vi skulle hatt en ok ferie. Mine barn fikk fortsatt størstedelen (minst 50%) av sitt kaloribehov (og absolutt en hoveddel av væskeinntaket sitt) dekket av morsmelk når de var 8-9 mnd gamle, og det gjelder vel de fleste som fullammes til de er 6 mnd. Alle måltider med fast føde ble fortsatt avsluttet med pupp på denne tiden. Hvis vi måtte være på hotellrommet hver gang de skulle ammes, ville det satt store begrensninger på ferien. Uten at det betyr at man må flashe masse hud hvorsomhelst.. Jeg mener bare at en på åtte ni måneder ikke kan sammenlignes med en nyfødt, som gjerne skal ha mat innenfor kort tid når h*n gir beskjed om at h*n er sulten. Et større barn kan vente til man ikke er der hvor det går 100 folk forbi i minuttet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/285434-dubrovnik-med-lite-barn/page/3/#findComment-2292705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.