Gå til innhold

hvem bar barnet til dåpen?

Anbefalte innlegg

Gjest Multippel

Du må da for pokker logge deg ut når du har brukt laptopen min! :P

Til oppklaring: Frosken og broren hennes har ikke båret mine barn til dåpen.

Detta blei visst bare surr. Faen.

hmmm du og frosken bruker samme laptop?....Nå ble jeg temmelig forvirra:-)

Fortsetter under...

Gjest Multippel

Av og til er man på besøk :-)

:-) Hmm ja, jeg fikk så mange rare teorier i hodet mitt. Som at du og mariaflyfly var en og samme person. At du hadde etablert to identiteter som tar seg av forskjellige ting her på dol:-) hehe

Men det betyr nok bare at dere kjenner hverandre og er på besøk ja:-)

:-) Hmm ja, jeg fikk så mange rare teorier i hodet mitt. Som at du og mariaflyfly var en og samme person. At du hadde etablert to identiteter som tar seg av forskjellige ting her på dol:-) hehe

''At du hadde etablert to identiteter som tar seg av forskjellige ting her på dol:-) hehe''

Det er en diagnose for sånt, er det ikke? ;)

Annonse

Gjest Multippel

''At du hadde etablert to identiteter som tar seg av forskjellige ting her på dol:-) hehe''

Det er en diagnose for sånt, er det ikke? ;)

*ler* jo jeg tror det. Enten kunne det jo være en diagnose eller så kunne det være et formgrep:-) Det var det siste jeg tenkte på da...men samtidig så har dere så forskjellig stil at jeg gikk bort ifra det sistnevte ganske fort:-)

...særlig da jeg tenkte på det at Frosken er din lillehjerne..men samtidig..hmmm der var det jo igjen flere tolkningsmuligheter...

;-)

*ler* jo jeg tror det. Enten kunne det jo være en diagnose eller så kunne det være et formgrep:-) Det var det siste jeg tenkte på da...men samtidig så har dere så forskjellig stil at jeg gikk bort ifra det sistnevte ganske fort:-)

...særlig da jeg tenkte på det at Frosken er din lillehjerne..men samtidig..hmmm der var det jo igjen flere tolkningsmuligheter...

;-)

Nettopp. ;)

Jeg har kjent flyfly siden hun var barn (dvs. hun ville vel definert seg som ungdom kanskje...).

Mamma bar storesøster, mens pappa bar lillesøster til dåpen.

Min manns eldste datter tok dåpsluen av storesøster, mens min manns mellomste datter tok dåpsluen av lillesøster. De tituleres begge som gudmødre (selv om det er det samme som fadder).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...