Gå til innhold

Sånn er en arbeidsdag på sfo.

Anbefalte innlegg

Huffda, nå ble jeg helt på gråten her.

Det ermange år til jeg får personlig kjennskap til SFO, men jeg håper snart det kommer retningslinjer og kvalitetssikring på alle norges SFO.

Ja, krav til et visst innhold og en viss kompetanse på de som jobber der hadde jo vært kjekt.

Men når det er sagt,da, så er vi ikke sånn veldig nervøse for at ungene skal bli borte eller noe sånt, det er ikke det som er problemet. Da hadde vi ikke sendt henne dit i det heletatt.

Fortsetter under...

Ja, dette er ikke et svar på hovedinnlegget, men jeg hadde bare lyst til å si at det tydeligvis er forskjell på kvaliteten på SFO! Vi er veldig godt fornøyd. Alle de ansatte kjenner alle barna og når jeg kommer for å hente, så går de og finner frøkena selv om jeg sier at jeg går selv. De har tavle der ungene må sette opp en legokloss etter hvor de er- ute eller i gymsalen ol. De får et måltid som som regel er varmt. Ei uke hadde de fiskemat uke, så da var det fisk i alle varianter.

De har mange aktiviteter som ungene kan være med på feks svømming.

Vi er i grunnen bare fornøyd- håper det er mange som har det som på vår skole!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...